۰ نفر

مرگ شجاعانه یک شیر +تصاویر

۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱:۱۸
کد خبر: 337783
مرگ شجاعانه یک شیر +تصاویر

این شیر نر با فداکاری زیاد جان خود را از دست. او برای اینکه دیگر شیر‌ها آسیب نبینند یک تنه جنگیده بود و این را از آسیب‌های شدیدی که دیده بود می‌شد فهمید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرادید، Mojo شیرنر ۷ ساله که برای دفاع از حریم قلمرو خود با گروهی از شیران ماده مبارزه کرد، صدمات زیادی دید و کشته شد. طبق گفته دامپزشکان پس از معاینه این شیر، شدت صدمات وارد شده به اندام‌های داخلی بسیار بوده و همین باعث مرگش شد. در این جنگ و کشمکش که در شب اتفاق افتاد هیچ شیر نر دیگری آسیب ندید.

مرگ شیر
 Mojo و برادرش Scooter به مدت یک سال و نیم در این پارک زندگی می‌کردند و اتحاد خوبی در حفظ قلمروشان داشتند. اما کارکنان پارک می‌گویند جنگ بین شیر‌های ماده و نر همیشه دردسرساز بوده است.
در باغ وحش لندن ببر ماده‌ای توسط جفت خود کشته شد و این یکی از حوادث طبیعی در دنیای وحش است.

مرگ شیر

زمانی که کارکنان، صبح به محل کار خود آمدند، Mojo کشته شده بود و برای هر اقدامی دیر شده بود. در حال حاضر برادرش تنها شیر نر در قلمروشان است.

مرگ شیر
سخنگوی پارک می‌گوید: " این شیر نر با فداکاری زیاد جان خود را از دست. او برای اینکه دیگر شیر‌ها آسیب نبینند یک تنه جنگیده بود و این را از آسیب‌های شدیدی که دیده بود می‌شد فهمید. او یکی از محبوب‌ترین شیر‌ها برای بازدیدکنندگان و کارمندان بود. "
در زندگی گروهی شیر‌ها عضویت اینگونه اتفاق می‌افتد که شیر‌های ماده باید شیر نر را بپذیرند و قبول کنند که عضو گروه باشد یا نه؟ درواقع آن‌ها قدرت بدنی شیر نر را می‌سنجند و اگر مورد قبول واقع شد آن را به عنوان رئیس گروه می‌شناسند.

مرگ شیر

در نتیجه زندگی اجتماعی برای شیر‌های نر بسیار سخت‌تر از شیران ماده است. مناقشه و جنگ و درگیری اتفاقاتی جدایی ناپذیر از زندگی شیر‌ها است ودر اغلب موارد آسیب‌های وارده بسیار کم و جزئی است و کشته شدن می‌تواند از نادرترین اتفافات باشد.