۰ نفر

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش؛

ثبت‌نام حدود یک میلیون نفر در آزمون سراسری تاکنون

۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۲۱
کد خبر: 337716
ثبت‌نام حدود یک میلیون نفر در آزمون سراسری تاکنون

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا صبح امروز شنبه چهارم اسفند ۹۷ تعداد ۹۴۰ هزار و ۳۳۵ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در رشته های با آزمون و دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس های خودگردان دانشگاه ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه ها و رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد.

وی گفت: ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ از چهارشنبه ۲۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان با توجه به فرصت تمدید شده می توانند تا دوشنبه ۶ اسفند در این آزمون ثبت نام کنند و تا صبح امروز شنبه چهارم اسفند ۹۷ تعداد ۹۴۰ هزار و ۳۳۵ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

وی افزود: متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی گفت: ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۶ اسفند ۹۷ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳و ۱۴ تیرماه در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود.