۰ نفر

338کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان ضبط شد +عکس

۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۲۲:۴۲
کد خبر: 334120
338کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان ضبط شد +عکس

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 338کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان کشف و ضبط شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سردار حیدر عباس زاده افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و کنترل دقیق یکی از جاده های استان با همکاری عوامل سپاه خودروی ایسوزو حامل مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار 338 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.
سردار عباس زاده بیان کرد: در این رابطه 2 سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان از عزم جدی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ خبر داد و گفت: فرماندهی انتظامی خوزستان از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از 60 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر داشته است.
فرمانده انتظامی خوزستان در 27 دی امسال نیز از دستگیری سوداگران مرگ در پوشش خانواده با 250 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان اهواز خبر داده بود.

تریاک
کشف 10 میلیارد ریال پارچه قاچاق در بهبهان 
فرمانده انتظامی استان خوزستان همچنین از کشف 430 طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان بهبهان خبر داد. 
سردار حیدر عباس زاده با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، بیان کرد:در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس شهرستان بهبهان با کنترل دقیق خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی 430 طاقه پارچه خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.
سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت:در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
دستگیری سارق حرفه ای احشام در اهواز 
سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز از دستگیری سارق حرفه ای احشام در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ محسن دالوند در این خصوص گفت: در پی شکایت تعدادی از ساکنان روستاهای اطراف شهر اهواز مبنی بر سرقت احشام آنها، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی توانستند یک سارق حرفه ای احشام را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.
سرهنگ دالوند گفت: متهم در بازجویی اولیه به 6 فقره سرقت احشام اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع انواع سرقت هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و در صورت رویت موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.