۰ نفر

جانشین فرمانده انتظامی پایتخت خبر داد؛

کشف محموله 850کیلوگرمی مواد مخدر در تهران

۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۸:۳۱
کد خبر: 321690
کشف محموله 850کیلوگرمی مواد مخدر در تهران

جانشین فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در جنوب تهران، گفت: در بازرسی از یک خودرو بیش از 850 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سردار حمید هداوند اظهار کرد: در بررسی‌های انجام شده از سوی ماموران مبارزه با مواد مخدر پایتخت در خصوص فعالیت های یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد افیونی مشخص شد که این متهم با همدستی چند نفر دیگر که در یکی از استان‌های جنوبی کشور، قصد دارند مقادیری مواد مخدر را به تهران منتقل کنند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های تکمیلی پلیس مشخص شد که متهم به وسیله یک دستگاه کامیون حامل تانکر در پوشش حمل قیر، اقدام به جاسازی مواد مخدر کرده و به سمت تهران در حرکت است که با هماهنگی‌های انجام شده مسیر تردد خودرو تحت کنترل درآمد و در نهایت پس از 48 ساعت مراقبت‌های ویژه، این خودرو در بزرگراه آزادگان ـ تندگویان شناسایی و متوقف شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم دستگیر و خودرو برای بازرسی به پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های انجام شده از بخش های مختلف کامیون 695 کیلوگرم تریاک و 156 کیلو و 740 گرم حشیش کشف شد.