۰ نفر

برگزاری آزمون 3 اسفندماه؛

مهلت ثبت نام در کنکور دکتری98 امشب پایان می‌یابد

۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۵۱
کد خبر: 319988
مهلت ثبت نام در کنکور دکتری98 امشب پایان می‌یابد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: فرایند ثبت نام در آزمون دکتری سال 98 دانشگاه ها و مرکز آموزش عالی کشور ساعت 24 امشب 15 آذرماه پایان می یابد و این مهلت تمدید نمی شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حسین توکلی اظهار کرد: آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری سال 1398 برای پذیرش در دوره‌ های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در روز جمعه سوم اسفند برگزار می شود.
وی افزود: ثبت‌نام برای آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال 1398 از ششم آذرماه جاری آغاز شده است و با توجه به مهلت تمدید شده، فرصت شرکت در این آزمون ساعت 24 امروز پنجشنبه 15 آذرماه جاری به پایان می رسد. 
به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، ثبت ‌نام برای شرکت در این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع ‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org در حال انجام است.
وی با اشاره به استقبال داوطلبان از این آزمون، خاطرنشان کرد: تاکنون 142 هزار و 990 نفر در این کنکور ثبت نام کرده اند.
توکلی در مورد ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان، تاکید کرد: داوطلبانی که در روزهای گذشته اقدام به ثبت نام کرده اند تا ساعت 24 امشب می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.