۰ نفر

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا:

ترافیک محورهای مواصلاتی مشهد مقدس، پرحجم و روان است

۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۲۴
کد خبر: 313376
ترافیک محورهای مواصلاتی مشهد مقدس، پرحجم و روان است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: محورهای مواصلاتی مشهد مقدس در جهت‌های شمالی، جنوبی و غربی ترافیک پرحجم و البته روان دارند. تمهیدات لازم نیز برای اجرای مراسم پیاده روی زیارت امام رضا (ع) توسط پلیس راهور اندیشیده شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ نادر رحمانی روز چهارشنبه درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای استان خراسان رضوی افزود: محورهای فریمان به مشهد، تربت حیدریه به مشهد، محور قدیم نیشابور به مشهد، چناران به مشهد، ترافیک های پر حجمی در هر دو مسیر رفت و برگشت دارند.

وی با اشاره به وضعیت جوی ادامه داد: در برخی محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی مثل قوچان به مشهد و سبزوار به مشهد، شاهد بارش باران هستیم. رانندگانی که قصد سفر در این محورها را دارند باید به لغزنده بودن سطح جاده توجه کافی داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره تصادفات در محورهای منتهی به مشهد مقدس نیز اظهار داشت: خوشبختانه از این نظر مشکلی وجود نداشته و مسیرهای راهپیمایی مشخص شده و محورها کاملا تحت کنترل است.

وی درباره وضعیت جاده ها و شرایط جوی در استان های شمالی و شمال غربی کشور نیز گفت: بارش پراکنده باران در اغلب محورهای استان گیلان، کردستان و همدان مشاهده می شود. همچنین در برخی از محورهای مازندران مثل نور، رامسر و آمل هم بارش باران وجود دارد. در محور نطنز به کاشان در استان اصفهان نیز بارش باران وجود دارد. مه گرفتگی نیز در محور بجنورد به اسفراین و محور آشخانه در استان خراسان شمالی و اردبیل به آستارا و اسالم به خلخال نیز مشاهده می شود.

رحمانی بیان کرد: رانندگانی که قصد سفر در محورهای لغزنده یا مه گرفته دارند، حتما چراغ های خودرو را روشن کرده و سرعت وسیله نقلیه را کاهش دهند. همچنین دو تا سه برابر روزهای عادی از خودروی مقابل فاصله بگیرند.