۰ نفر

خروج الماس سرقتی از شکم یک توریست

۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۲:۲۳
کد خبر: 305952
 خروج الماس سرقتی از شکم یک توریست

یک توریست ایرلندی که با هدف سرقت یک حلقه الماس را در یک جواهرفروشی در ترکیه قورت داده بود با عمل جراحی از بدن وی خارج کردند.

به گزارش حریت، یک حلقه الماس که توسط یک گردشگر ایرلندی و با هدف سرقت در یک جواهرفروشی در ترکیه بلعیده شده بود با عمل جراحی از شکم وی خارج شد. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ایان کمبل که برای گذراندن تعطیلات به منطقه مارماریس ترکیه سفر کرده بود در روز 4 اکتبر به دلیل بلعیدن یک حلقه الماس به ارزش 40 هزار دلار در یک جواهرفروشی دستگیر شد.

این توریست 54 ساله سپس توسط پلیس به بیمارستان منتقل شد تا از طریق طبیعی این حلقه را دفع کند اما پس از 36 ساعت خوردن، نوشیدن، دویدن و پرش این حلقه دفع نشد و وی به طور داوطلبانه خواستار عمل جراحی و خارج شدن حلقه از شکم خود شد.

این عمل جراحی در روز 6 اکتبر در یک بیمارستان خصوصی انجام و حلقه پس از خارج شدن به جواهرفروشی تحویل داده شد. قرار است این گردشگر ایرلندی پس از بهبودی به دادگاهی در ترکیه معرفی شود.

این توریست ایرلندی می‌گوید: همسر وی در یک تصادف کشته شده است و حلقه ازدواجشان مفقود شده و هر زمان که یک حلقه الماس می‌بیند به یاد همسرش می‌افتد و تمایل شدیدی برای تصاحب آن حلقه در وی ایجاد می‌شود به خصوص اینکه حلقه الماس با قیراط بالا باشد.