۰ نفر

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا:

ترافیک سنگین در هراز

۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۲۷
کد خبر: 288263
ترافیک سنگین در هراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام این مطلب که ترافیک در محدوده گالری تا امامزاده هاشم (ع) سنگین، گزارش شده است، گفت: یکطرفه شدن مرزن‌آباد به سمت تهران از ساعت 19 در دستور کار است؛ اما ممکن است با یکی دو ساعت تأخیر اعمال شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور هراز در محدوده گالری تا امامزاده هاشم (ع) سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  به ترافیک موجود در محور کرج ـ چالوس پرداخت و تصریح کرد: ترافیک از ابتدای این محور تا کیلومتر 5 و همچنین محدوده آدران نیمه‌سنگین است؛ در محدوده پیچ سرهنگ نیز ترافیک پرحجم است.

سرهنگ رحمانی در پاسخ به پرسش فارس در خصوص یکطرفه شدن جاده چالوس طبق روال روزهای تعطیل و جمعه‌ها اعلام کرد: یکطرفه شدن جاده چالوس از ساعت 16 در دستور کار است و قرار است از ساعت 19مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه شود.

وی گفت: یکطرفه شدن جاده چالوس بستگی به وضعیت ترافیک و دستور پلیس راه محلی دارد؛ ممکن است یکطرفه شدن مسیر با یکی دو ساعت تأخیر انجام شود.

این مقام ارشد راهور ناجا با اشاره به اینکه هم اکنون در محورهای استان‌های ایلام و بوشهر گرد و غبار گزارش شده است، خاطرنشان کرد: سایر محوهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.