۰ نفر

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور:

انجام ۲تخلف همزمان باعث توقیف خودرو می‌شود

۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۲:۵۱
کد خبر: 283884
انجام ۲تخلف همزمان باعث توقیف خودرو می‌شود

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در طول سفر اگر راننده ای مرتکب ۲ تخلف همزمان شود خودروی او به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ ، تخلفاتی هستند که خط قرمز پلیس به حساب می آیند و هر راننده ای در طول مسیر مرتکب 2 مورد از این تخلفات شود خودروی او به مدت 72 ساعت توقیف خواهد شد.
وی همچنین از آماده باش ماموران پلیس راه با توجه به افزایش حجم سفرها در فصل تابستان خبر داد و گفت: ماموران در قالب گشت های محسوس و نامحسوس برای افزایش ایمنی جاده ها و ارائه خدمات بهتر به مردم به صورت شبانه روزی حضور دارند.
سرهنگ حیدری با بیان اینکه تعداد گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در جاده های کرمانشاه به 90 تیم می رسد، افزود: 30 تیم از این تعداد گشت های نامحسوس هستند.
رئیس پلیس راه کرمانشاه همچنین از رانندگانی که قصد سفر دارند؛ خواست تا قبل از حرکت از طریق سامانه 1202020 نسبت به استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه خود مطلع شوند.
وی یادآور شد: خودروی رانندگانی که 30 درصد نمره منفی در گواهینامه و بیش از 10 میلیون ریال جریمه در سوابق آنان ثبت شده باشد از سوی پلیس راه توقیف خواهد شد.
سرهنگ حیدری همچنین از رانندگان خواست تا ضمن رعایت فاصله طولی، از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی خودداری کرده و در صورت خستگی در جای امنی توقف و به مقدار کافی استراحت کنند.
استان کرمانشاه بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.