۰ نفر

سرپرست معاونت عمران وزارت کشور منصوب شد

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۴۹
کد خبر: 272638
سرپرست معاونت عمران وزارت کشور منصوب شد

وزیر کشور در حکمی، هوشنگ خندان دل را به سمت سرپرست معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در متن حکم «عبدالرضا رحمانی فضلی» خطاب به «هوشنگ خندان دل» آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، درایت و تجارب موثر و به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرست معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب می نمایم.

خندان دل در دولت یازدهم نیز معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور را بر عهده داشت.

با آغاز کار دولت دوازدهم «سیدمحمدعلی افشانی» معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور شد؛ وی در جلسه روز یکشنبه (23 اردیبهشت) شورای اسلامی شهر تهران به عنوان شهردار جدید پایتخت انتخاب شد.

خندان دل به عنوان مشاور وزیر کشور در امور برنامه ریزی خدمت می کرد و اکنون با دریافت این حکم از وزیر کشور سرپرستی معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور را بر عهده گرفته است.

در بخش دیگری از حکم وزیر کشور خطاب به خندان دل تاکید شده است: «توسعه و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهرها، ‌گسترش و بهبود فضای سبز،‌ کاهش آلودگی هوا، تقویت مدیریت شهری و ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری ها، ‌رسیدگی به امور شوراهای اسلامی شهر و روستا، حمایت از نهاد دهیاری و پیگیری کلیه امور و مأموریت های در دست اقدام حوزه مذکور از جمله مواردی است که انتظار دارد در جهت نیل به آن تلاش و کوشش نمایید.

**انتصاب فرمانداران شوش و ارسنجان

«عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور به همچنین در احکام جداگانه ای «عدنان غزی» را به سمت فرماندار شهرستان شوش و «محمدباقر کاظمی» را به سمت فرماندار شهرستان ارسنجان منصوب کرده است.

شهرستان شوش در استان خوزستان و شهرستان ارسنجان در استان فارس قرار دارد.

وزیر کشور در احکام خود خطاب به فرمانداران جدید، ابراز امیدواری کرده است که با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای 'مدظله العالی' موفق باشند.