۰ نفر

بارش برف در هراز و کندوان

۱۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۵۲
کد خبر: 262008
بارش برف در هراز و کندوان

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: بارش برف محورهای هراز و کندوان را لغزنده کرده است که به‌دلیل لغزنده بودن محورها شاهد وقوع چندین مورد تصادف بودیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، محسن هاشمی امروز درباره وضعیت تردد خودروها طی تعطیلات نوروزی در محورهای مازندران در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر محدوده مرزن‌آباد تا تونل کندوان محور کندوان و محدوده وانا تا پلور محور هراز از مسیر شمال به جنوب شاهد ترافیکی نیمه‌سنگین هستیم.

وی با اشاره به اینکه بارش برف محورهای هراز و کندوان را لغزنده کرد، افزود: به‌دلیل لغزنده بودن محورها شاهد وقوع چندین مورد تصادف بودیم که لازم است خودروها مجهز به تجهیزات ایمنی باشند.

 مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران بیان کرد: درحال حاضر شاهد بارش برف در محدوده پل زنگوله تا تونل کندوان و همچنین محدوده امام‌زاده علی تا امام‌زاده هاشم محور هراز هستیم.

این مسؤول به مه‌آلود بودن محورهای گدوک سوادکوه و کیاسر، اضافه کرد: همچنین شاهد بارانی و لغزنده بودن این محورها هستیم.

هاشمی تصریح کرد: رانندگان باتوجه به لغزندگی سطح محورهای مازندران فاصله طولی را رعایت کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: از 12 فروردین ماه امسال حجم خودروهای ورودی به محورهای مازندران کاهش یافته و خودروهای خروجی در حال افزایش است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران در پایان گفت: شاهد حجم خودروهای زیاد در مسیر بازگشت از محورهای مواصلاتی مازندران از سمت شمال هستیم که لازم است مسافران برای جلوگیری از معطلی بازگشت خود را به فردا موکول نکنند.