۰ نفر

۵۰ درصد ظرفیت سینماهای جشنواره فجر پیش فروش شد

۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۶:۰۴
کد خبر: 247561
 ۵۰ درصد ظرفیت سینماهای جشنواره فجر پیش فروش شد

مدیر سامانه پیش‌فروش بلیت جشنواره فیلم فجر گفت: بلیت‌های پیش فروش شده در جشنواره فیلم فجر از ساعت 10 صبح جمعه در پردیس ملت ارائه می‌شود.

علی ترکیان مدیر سامانه پیش فروش بلیت جشنواره فیلم فجر درباره نحوه ارائه بلیت های خریداری شده توسط مخاطبان در پردیس ملت گفت: از ساعت 10 صبح روز جمعه بلیت ها به خریداران ارائه می شود. ارائه بلیت تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت در روز شنبه هم به همین منوال خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، وی درباره زمان ارائه بلیت و معطلی مراجعین توضیح داد: بلیت ها آماده است و در پاکت براساس کدهایی که به خریداران ارائه شده، قرار گرفته و معطلی چندانی برای ارائه بلیت به خریداران وجود نخواهد داشت. تلاش کردیم در کمترین زمان بلیت ها به خریداران اینترنتی ارائه شود.

ترکیان درباره ارائه بلیت به نهادها و ارگان های متقاضی گفت: ارائه بلیت به نهادها و ارگان ها که تقاضای خود را به جشنواره ارائه داده بودند از صبح روز گذشته آغاز شد و امروز تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.

مدیر سایت سینما تیکت در پاسخ به این پرسش که چند قطعه بلیت در پیش فروش اینترنتی به مخاطبان ارائه شد گفت: ظرفیت سالن های مردمی در جشنواره سی و ششم فیلم فجر 281000 عدد بلیت بود که 50 درصد آن به صورت آنلاین فروخته شده که 140500 قطعه بلیت به صورت پیش فروش ارائه شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: بخشی از بلیت ها از طریق پیک ارسال و بخش دیگر در دو روز جمعه و شنبه ارائه می شود.