۰ نفر

کشف کلاهبرداری ۴۲ میلیاردی در کرمانشاه

۱ بهمن ۱۳۹۶، ۲۱:۰۳
کد خبر: 246562
کشف کلاهبرداری ۴۲ میلیاردی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری متهمان به کلاهبرداری ۴۲ میلیارد ریالی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سردار "منوچهر امان اللهی" گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده کلاهبرداری و متواری شدن متهمان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات مشخص شد که ۲ متهم، یک ملک تجاری به ارزش ۴۲ میلیارد ریال را با چک بدون اعتبار معامله کرده و پس از ثبت سند به نام خود متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری  پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی محل اختفا متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.  

سردار امان اللهی با بیان اینکه متهمان به جرم انتصابی معترف شدند، گفت: آنان پس از انتقال سند به شاکی روانه زندان مرکزی کرمانشاه شدند.

پلیس در کنار اصناف است 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همکاری اصناف با پلیس را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پلیس به منظور برقراری نظم و امنیت در کنار اصناف قرار دارد.  

سردار "منوچهر امان اللهی" در دیدار با اعضای خانه اصناف استان کرمانشاه، اظهارداشت: بدون شک رونق اقتصادی و ایجاد آرامش در بازار بدون امنیت محقق نخواهد شد.

وی افزود: پلیس به منظور برقراری نظم و امنیت و ایجاد آرامش در بازار همواره در کنار اصناف و فعالان حوزه اقتصادی قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره نقش آموزش در پیشگیری از وقوع جرم، گفت: نیروی انتظامی به منظور پیشگیری از وقوع جرم همواره با تمامی اقشار جامعه همکاری دارد.

سردار امان اللهی توضیح داد: کارشناسان انتظامی همواره به منظور ارائه آموزش های لازم در زمینه پیشگیری از سرقت در میان اصناف حاضر می شوند.

وی با بیان اینکه مردم اهمیت برقراری نظم و امنیت را به خوبی درک می کنند، گفت: مردم رکن اصلی در برقراری نظم و امنیت در جامعه هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در صورتی که مردم با روش های پیشگیری از وقوع جرم آشنا شوند آمار وقوع جرام در جامعه به شکل چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

پلیس با هنجارشکنان قاطعانه برخورد کند 

رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: اصناف و بازاریان خواهان برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان و برهم زنندگان نظم عمومی هستند.  

"رضا سلیم ساسانی" که به همراه جمعی از اعضای اتاق اصناف استان به منظور دیدار با فرمانده انتظامی کرمانشاه در دفتر وی حاضر شدند، این مطلب را عنوان کرد.

وی با تقدیر و تشکر از عملکرد ناجا در برخورد با عوامل ایجاد ناآرامی های اخیر گفت: پلیس در کنترل ناآرامی های اخیر عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشت.

رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه توضیح داد: اغتشاگران در ناآرامی های اخیر خسارت های بسیاری به اصناف وارد کردند که خوشبختانه نیروی انتظامی با حضور مقتدرانه خود اجازه پیشروی به آنان نداد.

سلیم ساسانی همکاری پلیس با اصناف را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پلیس به منظور برقراری نظم و امنیت به خوبی در کنار اصناف قرار دارد و هرکجا که نیاز باشد دست به اقدام می زند.

وی با بیان اینکه اعضای اتاق اصناف برای همکاری بیشتر با پلیس آمادگی دارند، اظهارداشت: بازاریان و اصناف نیز همچون دیگر اقشار جامعه خود را در قبال برقراری نظم و امنیت مسوول می دانند.