۰ نفر

پیگیری‌ها برای حل مشکلات دانشجویان ادامه دارد

۱۷ دی ۱۳۹۶، ۲۱:۵۰
کد خبر: 243039
پیگیری‌ها برای حل مشکلات دانشجویان ادامه دارد

وزیر علوم و تحقیقات در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر دستگیری برخی از دانشجویان در ناآرامی‌‌‌های اخیر تاکید کرد: مذاکرات لازم با مقامات انتظامی، امنیتی و قضایی به عمل آمده و پیگیری‌ها برای حل مشکل این دانشجویان به طور جدی ادامه دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، منصور غلامی با اشاره به اینکه مشکل برخی از دانشجویان تاکنون حل شده گفت: در مواردی که اموال تخریب‌شده گاهی پای شاکی خصوصی در میان است و متاسفانه رسیدگی به کار افرادی که مرتکب جرایم عمومی و مشهود شده اند، کمی زمانبر است.

وی افزود: با این همه و با توجه به نزدیکی امتحانات ترم دانشجویان، امیدوارم با رایزنی‌‌هایی که درحال انجام هستیم و با مساعدت مقامات انتظامی و قضایی، مشکل باقی مانده دانشجویان نیز به زودی حل شود.  

وزیر علوم با تاکید بر اینکه همه تلاش خود را برای پیگیری مسایل قضایی دانشجویان و حل مشکل آنها به عمل خواهد آورد، اظهار داشت: از دانشجویان انتظار این است، همانطور که در مناسبت‌های مختلف، مطالبات و نظرات به حق خود را با رعایت شأن و جایگاه واقعی دانشجویی بیان کرده‌‌اند، خط خود را از اغتشاشگران و افرادی که قصد سوءاستفاده از این تجمعات را داشته و دارند جدا کنند.