۰ نفر

انهدام یک تیم تروریستی در منطقه چالدران

۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱
کد خبر: 227653
انهدام یک تیم تروریستی در منطقه چالدران

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام یک تیم تروریستی و هلاکت اعضای آن در منطقه چالدران خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)  نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: درپی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر رخنه یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی به منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی در شامگاه چهارشنبه و به شهادت رساندن دو تن از مردم بومی ، تیم های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)  نیروی زمینی سپاه که در منطقه حضور داشتند تروریستها را تعقیب و با آنان درگیر شدند.

این اطلاعیه می افزاید: دراین درگیری با انهدام کامل تیم مذکور، چهار تروریست به هلاکت رسیده و سلاح ،تجهیزات ارتباطی و مهمات آنان به دست رزمندگان اسلام افتاد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه با آمادگی و اشراف اطلاعاتی همه جانبه، در همراهی با سایر نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی اجازه عرض اندام به ضد انقلاب و عناصر وابسته به دشمنان و ملت ایران را نداده و هرگونه تلاش آنها برای ایجاد ناامنی در کشور را با قاطعیت پاسخ خواهند داد.