۰ نفر

گرما از فردا برمی‎گردد

۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۲۵
کد خبر: 214928
گرما از فردا برمی‎گردد

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۶ و ۷ شهریورماه) در تمام مناطق، آسمان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه، اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور آسمان صاف است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با اشاره به افزایش دما در نوار شمالی کشور گفت: افزایش دما در سواحل شمالی کشور به ۴ تا ۶ درجه می‌رسد اما از روز پنجشنبه(۹ شهریورماه) تا اواخر جمعه با نفوذ جریانات شمالی، بارش شدید، وزش باد و کاهش دما تا ۱۰ درجه در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی طی دو روز آینده در بعضی ساعات در مناطقی از نوار شرقی کشور، وزش باد شدید سبب گرد و خاک در منطقه می شود.

وظیفه در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه(۶ و ۷ شهریورماه)، صاف، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۲ و ۲۱ و ۳۴ و ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.