۰ نفر

رگبار پراکنده باران در ۶ استان

۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۳۵
کد خبر: 199229
رگبار پراکنده باران در ۶ استان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور از گذر موج بارشی در برخی نقاط کشور طی دو روز آتی خبر داد و گفت: این موج بارشی فقط موجب برخی ناپایداریها و رگبار در ارتفاعات سمنان، گلستان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهد شد.

احد وظیف درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد:‌ از امروز تا پایان هفته، جوی نسبتاً آرام و پایدار در غالب نقاط کشور حکمفرما خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه عبور موج بارشی از کشور باعث بروز برخی ناپایداریهای خفیف خواهد شد، ادامه داد:‌ عصر امروز فقط در ارتفاعات جنوبی گلستان و ارتفاعات سمنان شاهد ناپایداریهایی به شکل رشد ابر، وزش باد و احتمال رگبار پراکنده خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد:‌ فردا دوشنبه نیز رشد ابر، رگبارهای پراکنده و وزش باد موقتی در استان سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد.

به گفته نقشینه، ناپایداریها روز سه‌شنبه در بخشهایی از سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و خراسان شمالی به‌وقوع می‌پیوندد و موجب بروز رگبار پراکنده و وزش باد خواهد شد.

وی از نفوذ پرفشار در سواحل خزر طی روز سه‌شنبه خبرداد و گفت: نفوذ پرفشار در سواحل خزر موجب کاهش نسبی دما، افزایش ابر، رگبارهای پراکنده باران، وزش باد و مواج شدن دریای خزر خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، اهواز با 49 درجه بالای صفر را گرمترین و شهرکرد با هفت درجه بالای صفر را خنک‌ترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 37 درجه بالای صفر رسید و این روند در روزهای آتی تغییرات محسوسی نخواهد کرد.