۰ نفر

شش محور فرعی کشور مسدود است

۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴
کد خبر: 195833
شش محور فرعی کشور مسدود است

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌های ترددشمار در ۲۴ ساعت گذشته، رفت و آمد وسایل نقلیه در محورهای برون‌ شهری نسبت به روز قبل از آن، یک درصد کاهش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در شبانه روز گذشته آزاد راه کرج - تهران، آزاد راه تهران - کرج، آزاد راه قزوین - کرج، آزادراه کرج - قزوین، آزاد راه ساوه - تهران، آزاد راه قم - تهران، تهران - شهریار، محور قدیم قزوین - کرج، آزادراه تهران - قم و پاکدشت - تهران، بیشترین تردد را در محورهای برون شهری به خود اختصاص دادند.

اکنون به ‌استثنای محورهای مسدود، ‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است؛ طی ۲۴ ساعت گذشته سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱.۸ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد نیز بین ساعات ۴ الی ۵ صبح انجام شده است.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی

محور رامیان - اولنگ - شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان و محور فرعی رودبار - قلعه گنج، واقع در جنوب استان کرمان، همچنان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور فرعی رودبار - کهنوج، واقع در جنوب استان کرمان، تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی و محور قدیم فسا - داراب، واقع در استان فارس به دلیل آبگرفتگی همچنان مسدود خواهند بود.

محور جدید استهبان - نی ریز، واقع در استان فارس تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است و محور کوثر - خلخال، واقع در استان اردبیل نیز تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین خلخال - فیروزآباد انجام می شود.

هموطنان می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و اطلاع از آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور، عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک و یا با شماره‌های ۱۴۱ و ۸۸۹۲۵۲۵۲ تماس بگیرند.