۰ نفر

پورابراهیمی: حضور در انتخابات اقتدار را تثبیت می‌کند

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹
کد خبر: 193978
پورابراهیمی: حضور در انتخابات اقتدار را تثبیت می‌کند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حضور حداکثری در انتخابات اقتدار جمهوری اسلامی را به ویژه در حوزه بین‌المللی و جهانی تثبیت می‌کند و هرچه درصد مشارکت مردم بالا باشد، هر دولتی فارغ از جناح‌بندی می‌تواند به اقتدار دولت در تنظیم روابط و دیپلماسی‌های مختلف کمک کند.

محمدرضا پورابراهیمی، درباره مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: با توجه به شرایط و وضعیت کشورمان در منطقه و تغییر رییس جمهور آمریکا که رویکردی متفاوت نسبت به قبلی ها علیه ایران دارد، مهم است در این شرایط چه وضعیتی داشته باشیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، پورابراهیمی تصریح کرد: نگاه دشمنان جمهوری اسلامی به انتخابات معطوف است و دوستان انقلاب نیز کانون نگاهشان به این سمت است و هر چه حضور مردم بیشتر باشد، موجب یاس دشمنان و از سوی دیگر امیدواری و دلگرمی دوستان انقلاب خواهد شد.

نماینده مردم کرمان با بیان اینکه بسیاری از مسلمانان، شیعیان و آزادی‌خواهان جهان علاقمندند جمهوری اسلامی راه خود را با اقتدار و پشتوانه مردمی ادامه دهد، گفت: دولتی که روی کار می آید، هرچه رای بیشتری داشته باشد با اقتدار بیشتری در عرصه اجرایی کشور حضور می یابد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: درخواست ما از همه مردم کشور و استان کرمان این است که با حضور پرشور خودشان در روز 29 اردیبهشت ماه پای صندوق های رای برگ زرین دیگری را بر افتخارات نظام جمهوری افزوده و سرافرازی کشورمان که با رویکرد اسلامی مبتنی بر مردم و ولایت فقیه به پیش می رود را بار دیگر به دنیا به اثبات برسانیم.