۰ نفر

سهم هر خانوار ۱۲۰ هزار تومان

سبد غذایی از فردا توزیع می‌شود

۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۳۱
کد خبر: 181846
سبد غذایی از فردا توزیع می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایت تغذیه‌ای با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان از فردا توزیع می‌شود و سهم هر خانوار حدود ۱۲۰ هزار تومان است.

علی ربیعی در چهاردهمین اجلاس مدیران سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این خبر اظهارداشت: خرید با این بسته حدود دو ماه فرصت دارد و افراد تحت پوشش می‌توانند با مراجعه به فروشگاه های تعیین شده سبد غذایی خود را دریافت کنند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایبنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: این چهارمین بسته حمایتی غذایی است که در این دولت برای حمایت از افراد تحت پوشش توزیع می شود و یکی از این بسته‌ها به صورت خاص برای زنان و کودکان دچار سوء تغذیه خواهد بود.

وی درباره میزان سبد حمایتی گفت: اعتبار کل این بسته حمایتی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است و برای هر خانواده تا سقف ۱۲۰ هزار تومان امکان خرید به وجود می‌آورد و ۱۱ میلیون نفر می‌توانند از این بسته حمایتی استفاده کنند.

ربیعی گفت: کالاهای مشخصی در این بسته حمایتی پیش‌بینی شده است که خانواده‌ها می‌توانند در چارچوب این کالاها به هر میزان که بخواهند خرید کنند و حتی می‌توانند خرید خود را در چند نوبت انجام دهند.