۰ نفر

بازدید وزیر ارتباطات از مناطق سیل‌زده بوشهر

۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲:۰۰
کد خبر: 177671
بازدید وزیر ارتباطات از مناطق سیل‌زده بوشهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به بروز سیل در استان بوشهر به دستور رئیس جمهور مشکلات سیل‌زدگان بررسی و راهکارهای لازم برای حل این مشکلات ارائه می‌شود.

 محمود واعظی امشب وارد بوشهر شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، وی با بیان اینکه مشکلات سیل زدگان استان بوشهر بررسی می‌شود تصریح کرد: با توجه به بروز سیل در استان بوشهر به دستور رئیس جمهور مشکلات سیل‌زدگان بررسی و راهکارهای لازم برای حل این مشکلات ارائه می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سفر به استان بوشهر به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور برای بررسی آخرین وضعیت سیل‌زدگان است افزود: بررسی آخرین وضعیت مردم خسارت دیده استان بوشهر و نشست بررسی وضعیت مناطق استان بوشهر از اهداف سفر به این استان است.

واعظی با بیان اینکه با مشورت استاندار و دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی بوشهر مشکلات  مناطق سیل زده بررسی می‌شود گفت: در این سفر راهکارهای لازم برای برگشت هر چه سریعتر مردم سیل زده به زندگی عادی ارائه می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر به استان بوشهر نقاط مختلف سیل‌زده استان مورد بازدید و بررسی قرار داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  امشب در بازدید از راه مواصلاتی ساحلی شیف به گناوه  با بیان اینکه مشکلات سیل‌زده این استان بطور ویژه مورد بررسی قرار می‌گیرد اظهار داشت: حل مشکلات راه‌های مواصلاتی در اولویت قرار دارد که در این راستا راهکارهای لازم ارائه و طرح‌های مورد نظر تدوین و اجرایی می‌شود.

واعظی با تاکید بر حل مشکلات سیل‌زدگان استان بوشهر افزود: مشکلات کسانیکه  بر اثر جاری شدن سیل آسیب دیده‌اند مورد بررسی قرار می‌گیرد و زمینه برگشت زندگی عادی آنها با فراهم شدن امکانات لازم فراهم می‌شود.

او همچنین از محور مواصلاتی بوشهر به برازجان و پل این محور بازدید و بر ترمیم این پل در کوتاه‌ترین زمان تاکید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز در این بازدید با بیان اینکه بازگشایی راه‌های مواصلاتی در استان بوشهر ادامه دارد افزود:  برخی از محورهای استان بوشهر به سبب آبگرفتگی مسدود است که تلاش می‌شود با فروکش شدن آب مشکلات این محورها برطرف شود.

حمیدرضا علم با اشاره به فعالیت ۳۵ گروه راهداری، با ۲۱۶ نیرو در استان بوشهر گفت: ۱۱۵ دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین، در جاده‌های استان بوشهر حضور دارند تا مشکلات پیش آمده بر اثر سیل را برطرف کنند.