۰ نفر

ساعی خبر داد:

تشکیل فراکسیون مناطق ترک نشین به ریاست پزشکیان

۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۵۴
کد خبر: 155060
تشکیل فراکسیون مناطق ترک نشین به ریاست پزشکیان

سخنگوی فراکسیون مناطق ترک نشین از تشکیل این فراکسیون با حضور 100 نماینده و تعیین هیأت رئیسه آن به ریاست مسعود پزشکیان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، زهرا ساعی اظهار کرد: فراکسیون مناطق ترک نشین امروز با حضور صد نماینده مجلس تشکیل شد که 25 نفر عضو شورای مرکزی هستند . در این جلسه انتخابات هیأت رئیسه نیز برگزار شد که به موجب آن مسعود پزشکیان به عنوان رئیس فراکسیون برگزیده شد.

به گفته وی، نادر قاضی پور نماینده ارومیه و رضا کریمی نماینده اردبیل به عنوان نواب رئیس ، محمد حسن نژاد نماینده مرند و جلفا و شهاب الدین بی مقدار نماینده تبریز به عنوان دبیران و بنده(ساعی) به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

سخنگوی فراکسیون مناطق ترک نشین در توضیح هدف تشکیل این فراکسیون گفت :‌با توجه به گستردگی مناطق ترک نشین در سراسر کشور و مدیریت راهبردی برای حل مشکلات در این مناطق این فراکسیون با حضور نمایندگان ترک زبان تشکیل شد که هدف آن استفاده از ظرفیت نمایندگان برای رفع مشکلات مناطق ترک نشین است.

وی افزود:‌باتوجه به اینکه نمایندگان عضو این فراکسیون در کمیسیون های مختلف عضو هستند، به دنبال آن هستیم تا مشکلات مربوط به حوزه های مختلف را از طریق اعضای فراکسیون عنوان کنیم.

ساعی در پایان تاکید کرد که این فراکسیون علاوه بر حفاظت از منافع کشور به دنبال توسعه و تقویت وحدت ملی و توسعه متوازن در کشور و حرکت در این راه است.