۰ نفر

ارتفاعات اردبیل سفیدپوش شد

کاهش چشم‌گیر دمای هوا از امشب

۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۰۹
کد خبر: 153732
کاهش چشم‌گیر دمای هوا از امشب

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به ورود سامانه هوای سرد٬ امروز ارتفاعات اردبیل سفیدپوش شد و بارش باران برخی نقاط اردبیل را دربرگرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم٬ علی دولتی‌مهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با توجه به سامانه سردی که از دیروز وارد استان اردبیل شده بود٬ امروز ارتفاعات استان اردبیل سفیدپوش شد و برخی نقاط استان اردبیل نیز با بارش باران همراه است.

وی با اشاره به اینکه سیستم هوای سرد بیشتر نقاط استان اردبیل را در برگرفته است٬ افزود: از امشب دمای هوای اردبیل به صورت چشم‌گیری کاهش می‌یابد و نیاز است در این زمینه همشهریان هوشیاری لازم را در استفاده از وسایل گازسوز داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش باران بسیاری از نقاط استان اردبیل را دربرگرفته و با توجه به هشدار سازمان هواشناسی احتمال آبگرفتگی در بسیاری از شهرهای استان اردبیل به ویژه شهرهای شمالی وجود دارد که نیاز است در این زمینه فرمانداران و مسئولان این شهرستانها هوشیاری لازم را داشته باشند.

دولتی‌مهر بیان کرد: از امشب بر سردی هوا در نقاط مختلف استان اردبیل افزوده می‌شود و برای شهرستانهای نیر٬ مشگین‌شهر و خلخال بارش برف پیش‌بینی شده است و نیز در برخی نقاط اردبیل و شهرستان کوثر نیز احتمال بارش برف وجود دارد.

وی تصریح کرد: نیاز است صاحبان مرغداریها و گلخانه‌ها اقدامات لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی در مقابل هوای سرد و بارش برف داشته باشند تا شاهد هیچگونه خسارتی در این موارد در استان اردبیل نباشیم و هواشناسی اردبیل در این زمینه هشدارهای لازم را به همشهریان داده است.