۰ نفر

نامه‌ بیت مرحوم آیت‌الله خزعلی به رهبر انقلاب

۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۱۴
کد خبر: 147064
نامه‌ بیت مرحوم آیت‌الله خزعلی به رهبر انقلاب

بیت مرحوم آیت‌الله خزعلی با انتشار نامه‌ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا در متن این نامه می خوانیم:

«بسم‌الله الرحمن رحیم

محضر محترم میراث‌دار ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی)

سلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته و تحیاته

تقارن عید بزرگ ولاید با سالگرد رحمت خادم غدیر و رهرو صراط اهل بیت (ع)، آیت‌الله خزعلی، ما را بر آن داشت تا ضمن سپاس و قدردانی از پیام مشفقانه و عنایات کریمانه حضرتعالی، ارادت تامّ و تبعیت تمام خود را ابراز داریم و در این ایام اکمال دین و اتمام نعمت، عهد و بیعت خود را با آن رهبر فرزانه، تجدید و تحکیم نماییم.

همان گونه که عزیز سفر کرده‌مان پیوسته و تا پای جان بر این امر پای فشردند و رهبری داهیانه و خردمندانه‌تان را عامل قوام و تداوم انقلاب در مسیر اصیل آن می‌دانستند و از ایستادگی و تدبیر آن جناب، در مقابل فتنه‌ها و انحرافات به عنوان "انقلابی درون انقلاب اول" یاد می‌کردند که به همان عظمت و بلکه ضامن بقاء و حفظ دستاوردهای انقلاب نخست است. حسن تدبیر و اقتدار خلل‌ناپذیر شما مورد ایقان دوستان و اذعان دشمنان نظام است؛ گرچه ولایت حضرتعالی به تسدید الهی از هر تأیید یا تکذیب دیگر، مستغنی است.

ما نیز در عید ولایت و هر روز یأس دشمنان از تحریف دین، شاکر و قدرشناس این نعمت بزرگ الهی بوده و اعلام می‌داریم که شخصیت همسر و پدر پزرگوارمان که صداقت، صراحت و صلابت ایشان در راه اعتلای حق قابل انکار نیست هرگز با نشر اکاذیب، اوهام و خاطره‌سازی‌ها تحریف نخواهد شد. اعتقاد و اخلاص ایشان به حضرتعالی به عنوان رکن وثیق انقلاب و رهبر امت اسلام و حمایت همه جانبه و تأکید قاطع‌شان بر تبعیت کامل از آن سرور معزّز بر کسی پوشیده نیست. هیچ حرکتی در جهت محو یا خدشه‌دار نمودن چهره‌های نورانی نظام، راه روشن و منیر ولایت را نمی‌تواند مخدوش سازد. چنان‌که خدای متعال وعده فرموده:

یُرِیدونُنَ اَن یُطفِؤوا نُورَ اللهِ بِافوَاهِهِم وَیَأبَی اللَهُ اِلَّا اأن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَو کَرِهَ الکافِرونَ

در پایان، ما خانواده آن مرحوم، دعای ایشان در واپسین روزهای حیات و در دیدار با حضرتعالی را تکرار می‌کنیم که؛

سایه‌تان بر سر مسلمین مستدام باد . . .

بیت مرحوم آیت‌الله خزعلی»