۰ نفر

پرداخت ارزی دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در ایران امکان پذیر شد

۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۰۲
کد خبر: 463566
پرداخت ارزی دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در ایران امکان پذیر شد

شرکت دانش بنیان بیت راه مشکل پرداخت دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در ایران را با ارائه درگاه پرداخت رمز ارزی برطرف کرد.

در حال حاضر، با توجه به وجود قوانین و تحریم‌های حاکم امریکا، قابلیت پرداخت بین‌المللی با درگاه‌های سنتی و به صورت ریالی در کشور وجود ندارد. به همین دلیل دانشجویان خارجی امکان پرداخت مستقیم پول از طریق این درگاه‌ها را ندارند. از این رو، دانشجویان بین‌المللی (دانشجویان خارجی در ایران و دانشجویان ایرانی خارج ایران) برای بهره‌مندی از خدمات آموزشی، رفاهی، اقامتی و غیره همواره با مشکلات پرداختی رو‌به‌رو مواجه هستند.

با نگاهی به مشکلاتی که برای ایرانیان بویژه دانشگاه ها و دانشجویان سالها ملموس و دست و پا گیر بوده است، درمیابیم که یافتن یک راه حل هوشمندانه امری اجتناب ناپذیر است. برخی از این مشکلات عبارتند از پرداخت‌ها و تراکنش‌های بین المللی (دانشجویان خارجی مقیم ایران)، ارائه خدمات فرهنگی به ایرانیان خارج از کشور، عدم دسترسی به شبکه بانکی جهانی، پرداخت هزینه های هنگفت انتقال وجه، امنیت، مدت زمان زیاد تراکنش‌ها و غیره از جمله این مشکلات هستند.

بیت راه، با روشی خلاقانه امکان پرداخت پول را بر بستر شبکه بلاک چین به ارمغان آورده است. خدمات این درگاه، به هیچ بانک و یا نهاد خارجی وابسته نبوده و با استفاده از رمز‌ ارز‌ها (مانند بیت کوین، تتر، اتریوم، لایت کوین و غیره) بسیاری از مشکلات دانشجویان بین‌المللی برای پرداخت هزینه دوره‌ها، خرید مقالات و منابع مورد نیاز، بهره‌مندی از خدمات درمانی در طول اقامت و ... را بر‌طرف کرده است.

راهکار نوین بیت راه برای حل مشکل دانشجویان بین‌المللی

بیت راه، نخستین درگاه پرداخت رمز ارز در ایران است که دشواری‌های سنتی بازار را مرتفع و امکان انجام تبادلات مالیِ بین‌المللی را از طریق رمز‌ ارزها برای تجارت‌های آفلاین و آنلاین فراهم نموده است. این تیم با تکیه بر فناوری قدرتمند و تیم خلاق خود، راهی نوین برای تسهیل دریافت وجه در قبال فروش یا ارائه خدمات و منابع آموزشی به دانش‌آموزان و دانشجویان خارجی معرفی کرده است.

تیمی متشکل از جوانان متخصص و کاربلد با تلاش شبانه‌روزی و تخصص کافی در حوزه رمز ‌ارز و بلاک چین، محصولی مبتنی بر فناوری‌های روز دنیا تولید کرده‌اند که دانشجو را قادر می‌سازد تا تنها با اسکن کد QR روند تمام تبادلات مالی خود را از طریق رمز‌ ارز‌ها طی کند. امنیت بالای این درگاه و امکان تراکنش با رمز ارز‌های برتر بدون کسر کارمزد، کاربران بیت راه را قادر می‌سازد تا با هر ملیتی با ایران عزیز تعامل مالی داشته باشند.

از جمله کسب‌وکارهای دیگری که می توانند خدمات پرداخت ارزی بین المللی خود را از طریق بیت راه برطرف کنند می توان به تجار و بازرگانان، هتل‌ها جهت دریافت مبلغ رزرو از خارج ایران، ارائه‌دهندگان خدمات فرهنگی به مشتریان بین‌المللی یا ایرانیان  مقیم خارج کشور (فیلم، موسیقی، کتاب و...)، شرکت‌های هواپیمایی جهت ارائه خدمات (فروش و رزرو بلیط) به مشتریان خارجی، کسب‌و‌کارهای گردشگری ( فروش بلیط، تور، رزرو هتل و...)، بیمارستان‌ها جهت پذیرش بیماران غیر‌ایرانی و غیره اشاره کرد. لازم به ذکر است که این راهکار نیاز به افتتاح حساب در کشورهای بیگانه جهت پس انداز، جابجایی و نیازهایی از این قبیل را برای همیشه مرتفع کرده است.