۰ نفر

قیمت سکه رکورد شکست! (۱۳۹۹/۴/۱)

۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۵
کد خبر: 447468
قیمت سکه رکورد شکست! (۱۳۹۹/۴/۱)

کشتی آرای با بیان اینکه قیمت سکه از ۸ میلیون تومان عبور کرده است، گفت: هیچ تقاضای اضافی در بازار ایجاد نشده است و معاملاتی هم به صورت گسترده انجام نمی شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای اخیر، اظهار داشت: درحالی که قیمت جهانی طلا طی دو روز گذشته ثابت مانده ولی از صبح شنبه با افزایش شدید قیمت ارز در بازار شاهد افزایش قیمت طلا و سکه بوده ایم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار قیمت سکه از 8 میلیون تومان فراتر رفته و رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است، افزود: قیمت ها بر اساس اونس جهانی و قیمت ارز در بازار داخلی نوسان داشته و هیچ تقاضای اضافی در بازار ایجاد نشده است.

پیش بینی قیمت طلا و سکه (هفته اول تیر)

 

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تأکید کرد که معاملات سکه طبق قبل انجام میشود و داد و ستدها روال عادی را طی می کند به همین دلیل حباب سکه نسبت به هفته قبل کاهش یافته و به کمتر از 200 هزار تومان رسیده است و این نشان میدهد که تقاضای اضافی برای سکه در بازار نداریم.

وی گفت:‌ هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18 عیار هر گرم 800 هزار تومان، قیمت دلار 19 هزار و 450 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 8 میلیون و 40 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 7 میلیون و 800 هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 4 میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 200 هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و 160 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای 18عیار هم 800 هزار تومان، هر گرم طلای 24 عیار یک میلیون و 63 هزار تومان و هر مثقال طلا 3 میلیون و 455 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1744 دلار معامله می‌شود.