۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت دلار در صرافی ملی

۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵
کد خبر: 417027
قیمت دلار در صرافی ملی

امروز دلار و یورو در تابلوی صرافی ملی با همان نرخ پنجشنبه هفته گذشته نمایان شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، به این ترتیب بهای هر اسکناس دلار برای فروش همچنان ۱۳۸۵۰ و برای خرید ۱۳۴۵۰تومان است.

نرخ فروش یورو نیز در این صرافی ۱۵۱۵۰ و نرخ خرید آن از مشتری ۱۴۸۵۰تومان است.

سود و زیان خریداران دلار و یورو از ابتدای سال

قیمت دلار در ابتدای امسال حدود 13750 تومان و قیمت یورو 15550 تومان بود که با توجه به قیمت امروز دلار و قیمت یورو می‌توان گفت، خریداران دلار از ابتدای سال تا کنون حدود 300 تومان و خریداران یورو حدود 600 تومان ضرر کرده‌اند.

تاثیر التهابات سیاسی ایران و آمریکا بر قیمت دلار و قیمت یورو

قیمت دلار و قیمت یورو از شهریور تا آبان ماه امسال در ثبات قیمتی به سر می‌برد اما در اواخر آبان ماه، افزایش قیمت بنزین باعث افزایش قیمت دلار و قیمت یورو شد. قیمت دلار که طی حدود سه ماه در محدوده 11 تا 11500 تومان نوسان داشت بعد از این اتفاق، نرخ ارز تا مرز 13هزار تومان نیز پیش رفت. اما بعد از مدتی با فروکش کردن جو افزایش قیمت بنزین، قیمت دلار نیز تا 11900تومان کاهش یافت.

در هفته اول دی ماه خبر ترور سردار سلیمانی، نرخ ارز را به شدت تحت تاثیر قرار داد تا جاییکه حتی قیمت دلار در بازار آزاد به حدود 15هزار تومان نیز رسید. تا کنون بعد از گذشته یکماه از این اتفاق قیمت دلار در بیشتر روزها روند افزایشی داشته و طی این مدت قیمت دلار به کمتر از 12800تومان نرسیده است.

بالاترین و پایین‌ترین قیمت دلار و قیمت یورو در سال 98

بالاترین قیمت دلار و بالاترین قیمت یورو از ابتدای سال تا امروز، مربوط به اواخر اردیبهشت ماه است. قیمت دلار در این ماه به 15200 تومان و قیمت یورو به 17200تومان رسیده است.

در حال حاضر قیمت دلار از سقف قیمتی سال 1700 تومان و قیمت یورو از بالاترین قیمت دلار در سال حدود دو هزار تومان فاصله دارد.

پایین‌ترین قیمت دلار و کمترین قیمت یورو نیز مربوط به هفته اول شهریور ماه است. قیمت دلار در این مدت به حدود 11هزار تومان و قیمت یورو به 12300 تومان رسیده بود.

طی حدود 10ماه و نیم گذشته قیمت دلار در صرافی ملی به کمتر از 11هزار تومان نرسیده و طی این مدت در محدوده 11 تا 15200 تومان در نوسان بوده است.