۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

افزایش قیمت طلا دور از انتظار است/ در حال حرکت به سمت ثبات قیمت هستیم

۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۵۲
کد خبر: 370994
افزایش قیمت طلا دور از انتظار است/ در حال حرکت به سمت ثبات قیمت هستیم

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزایش قیمت طلا و سکه را در روزهای آینده دور از انتظار دانست و گفت: روند قیمتی طلا از ابتدای تابستان نشان از این دارد که در حال حرکت به سمت ثبات هستیم.

اقتصادآنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین بازار این روزهای طلا را با ثبات و آرام دانست و اظهار کرد: در هفته‌ گذشته قیمت طلا و سکه روند با ثبات و نزولی داشته و این روند نشان می‌دهد بازار به سمت واقعی شدن قیمت‌ها در حال حرکت است.

به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، حباب سکه در چند روز گذشته به کمتر از 100هزار تومان رسیده که در مقایسه با ماه‌های قبل در پایین‌ترین مقدار ممکن قرار دارد.

او همچنین به آرامش بازار ارز و تاثیرگذاری آن بر قیمت طلا اشاره کرد و گفت: اگرچه در این هفته اونس جهانی طلا افزایش قابل توجهی داشت اما بازار داخلی بیش از آن که از اونس جهت بگیرد تحت تاثیر آرامش بازار ارز قرار گرفت.

محمدولی درباره آینده قیمت‌ها با استناد به روند فعلی پیش بینی کرد: همانطور که شاهدیم بازار طلا از ابتدای تابستان روند با ثباتی در پیش گرفته و با توجه به این حرکت تصور افزایش قیمت تا حدودی دور از انتظار است.