۰ نفر

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خبر داد:

دستگیری 23نفر به جرم ایجاد اخلال در بازار ارز

۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۹:۱۴
کد خبر: 306709
دستگیری 23نفر به جرم ایجاد اخلال در بازار ارز

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در چند روز اخیر 23 نفر به جرم ایجاد اخلال در روند بازار استان دستگیر شدند و چند واحد صنفی نیز مهر و موم شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ابراهیم قربان‌زاده در نشست خبری رییس اتاق اصناف با اصحاب رسانه  اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های اجتماعی امنیت بوده و تامین امنیت و حفظ آن قطعا بر عهده نیروی انتظامی است.

وی افزود: امنیت یک محصول اجتماعی است که با حضور یکایک شهروندان حاصل می‌شود. اصناف نمایندگان محبوب مردم به صورت مستقیم هستند.

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: یکی از ماموریت‌های ناجا که سبب شده، تعامل سازنده و ارتباط نزدیکی بین پلیس و اصناف ایجاد شود، نظارت بر اماکن عمومی است. نظارت به شیوه‌های مختلف یکی از وظایف مهم پلیس بوده که ارتباطی نزدیک با اصناف و اتحادیه‌ها برقرار کرده است.

قربان‌زاده بیان کرد: امروز با مشارکت هم شاهد امنیت پایدار در سطح جامعه هستیم. مرزبانان ما به دلیل داشتن مرز مشترک با کشورهای همسایه، دو سویه مرزبانی می‌کنند. اتحاد کشورهای آمریکا، اسرائیل و عربستان برای برجسته کردن برخی از کمبودها و اختلاف جزئی به ناکارآمدی و ناتوانی نظام آن‌ها دامن می‌‎زند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با دوراندیشی که در مردم ما وجود دارد، امروز شاهد آن هستیم که هیچ گونه پاسخی به فراخوان‌های صورت گرفته، داده نشده است. امسال علیرغم وجود این فراخوان‌ها و گستردگی حوزه استحفاظی در استان، ما شاهد امنیت پایدار هستیم. امنیت امروز حاصل خون شهدا است که مستقیم در استان برای دفاع از امینت و مرزها جان خود را از دست دادند.

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: قاچاق سوخت در استان ما مصداق ندارد. به نسبتی که قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان وجود دارد، در استان ما قاچاق صورت نمی‌گیرد.

قربان‌‍زاده تصریح کرد: در چند روز اخیر 23 نفر به جرم ایجاد اخلال در روند بازار استان دستگیر شدند و چند واحد صنفی نیز مهر و موم شد.