۰ نفر

چه کسانی نمی خواهند بازار روی آرامش ببیند؟

۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۲۱:۰۶
کد خبر: 306443
چه کسانی نمی خواهند بازار روی آرامش ببیند؟

گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که بازار امروز جو آرام و روانی را مانند روزهای گذشته طی کرده است و خرید و فروش ارز به صورت روان در جریان بود و البته این امر تنها مختص صرافی‌ها نبوده؛ بلکه بانک‌ها نیز مثل روزهای گذشته به خرید و فروش ارز مبادرت داشتند.

به گزارش اقتصادآنلاین، چندی پیش با مداخله بانک مرکزی و حضور فعالانه این بانک بازار روی آرامش به خود دید و روند کاهشی قیمت‌ها ادامه یافت، این نکته بارها از سوی فعالین اقتصادی در روزهای گذشته گفته شد و  بسیاری روند نزولی کاهش نرخ ارز را ادامه دار دانستند. اما در کنار اینها دلالان ارز و کسانی که از نرخ‌های موهوم و واهی سود می بردند، از پا ننشسته و تلاش کرده اند اوضاع را به نفع خود تغییر دهند.

فعالیت سوداگران بازار ارز به طمع کسب سود بیشتر و ضربه وارد کردن به اقتصاد حقیقی و تولید ادامه دارد. همان طور که در هفته گذشته اعلام شده بود، دادستان تهران خبر داده بود، با برخی سایت‌ها و کانال‌هایی که با اعلام لحظه‌ای نرخ ارز به التهابات بازار دامن می‌زدند، برخوردهای قاطع صورت گرفت و تعدای از این کانال‌ها مسدود شدند. اما در کنار این نکته انتظار می رود نهادهای امنیتی و قضایی با دلالان و سوداگران که هم صدا با رسانه‌های بیگانه و دست‌های پنهان به دنبال بر هم زدن تعادل بازار و تغییر نرخ‌ها به سمت و سوی بی منطق و کاذب هستند، وامروز نیز بر بالا بردن نرخ ارز تلاش کردندبرخورد قاطعی صورت گیرد.