۰ نفر

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

سکه ٧٠٠ هزار تومان حباب دارد

۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۳۲
کد خبر: 291425
سکه ٧٠٠ هزار تومان حباب دارد

ابراهیم محمدولی، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به این که نوسان بازار طلا و سکه در ایران بى سابقه است گفت: سکه ٧٠٠ هزار تومان حباب دارد

به گزارش اقتصادآنلاین، ابراهیم محمدولی، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: هر قطعه سکه امامی با قیمت‌های امروز حدود ٧٠٠ هزار تومان حباب دارد.

وی گفت: بازار در زمان آرامش تعیین کننده قیمت است.

محمدولی افزود: به رغم تثبیت قیمت اونس جهانى طلا، هر مثقال طلا نسبت به دیروز ٢٦ هزار تومان گران‌تر شده است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: هر گرم طلاى ١٨ عیار ٦هزار تومان و هر قطعه سکه طرح امامى ٢٦٠ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

وی با اشاره به این که اگر سکه‌هاى پیش‌فروش شده وارد بازار شود اثر کاهشى خود را خواهد گذاشت افزود: نوسان بازار طلا و سکه در ایران بى سابقه است.

به نرخ هایی که در کانالهای تلگرامی برای دلار می دهند توجه نکنید/ در شرایط هیجانی وارد بازار نشوید

نرخ معاملاتی دلار که در سامانه نیما معامله شده در همان کانال 8 هزار تومان است. در این نرخ بیش از چند ده میلیون دلار معامله انجام شده و این نرخ نرخی واقعی است. 

امروز بعد از چند روز آرامش در بازار دوباره هیجانات به بازار برگشت و قیمت های غیرواقعی در کانالهای بی نام و نشان جاری شد.

برخی از نقش دلال ها برای آب کردن دلارها و سکه های خود که در قیمت های بالا خریده اند می گویند. آنها معتقدند دلالان قصد دارند با ایجاد این هیجانات، آب را گل آلود کرده و در این فضای هیجانی دلارها و سکه های خود را به مردم قالب کنند.

اقتصاد آنلاین نمی تواند اصالت این اخبار را تایید کند. اما قطعا این هیجانات ماندگار نیستند. افرادی که در این بازارهای هیجانی اقدام به خرید و فروش می کنند قطعا ضرر خواهند کرد.