۰ نفر

تلاش جریان خاص برای ایجاد حواشی برای سرپرست وزارت صنعت/ سوابق مدرس خیابانی چه می‌گوید؟

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۲۳
کد خبر: 439471
تلاش جریان خاص برای ایجاد حواشی برای سرپرست وزارت صنعت/ سوابق مدرس خیابانی چه می‌گوید؟

حسن روحانی، رئیس جمهور در حکمی حسین مدرس خیابانی را به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرده و سکان این وزارتخانه را بدون سر و صدا از رضا رحمانی گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، حال بعد از اینکه مدرس خیابانی با اقداماتی طوفانی، برخی از حلقه نزدیکان به رضا رحمانی را که حواشی زیادی را در این وزارتخانه ایجاد کرده بودند، ظرف 48 ساعت اولیه وزارت خود برکنار کرد، برخی تلاش دارند تا او را منتسب به جریانی خاص درون دولت نمایند. 

نکته جالب این تلاش برای نزدیک جلوه دادن مدرس خیابانی که از مدیران انقلابی و بدون گرایش سیاسی خاص بوده و کارنامه علمکردی او نیز موید این نکته است، به جریانی خاص در شرایطی است که وی در دوره اول دولت حسن روحانی هیچگونه سمت یا مقام دولتی نداشته است. 

نکته حائز اهمیت آن است که وی از مدیران قدیمی و باسابقه وزارت بازرگانی است که از دوره دوم دولت سازندگی در این وزارتخانه سمت داشته و در ادارات کل مختلفی از وزارت بازرگانی مشغول به کار بوده؛ ضمن اینکه در دولت اصلاحات نیز وی قائم مقام معاونت بازرگانی داخلی بوده و باز هم در وزارت بازرگانی دارای سمت‌های مدیریتی بوده است. 

جالب تر آنکه حسین مدرس خیابانی در دولت مهرورزی منتسب به محمود احمدی‌نژاد نیز در نقش قائم‌مقام معاونت بازرگانی داخلی پست مدیریتی داشته و در ادامه مسیر این دولت نیز، مسئول اجرای پروژه هدفمندی سازی یارانه ها در وزارت بازرگانی بوده است. 

حال که وی در دوره اول دولت حسن روحانی بدون هیچگونه پست دولتی مشغول به فعالیت بوده و صرفا سبقه صنعتی و معدنی در بخش غیردولتی داشته، گروهی وی را منصوب به جریانی خاص در دولت فعلی حسن روحانی می دانند؛ در حالی که وی یک چهره انقلابی شناخته‌شده است که همواره در تمامی دولتها با گرایش‌های خاص سیاسی، به صورت حرفه ای مشغول به کار بوده است.