۰ نفر

تلاش سه شیفته کارگران برای تامین مواد ضدعفونی‌کننده

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵
کد خبر: 438665
تلاش سه شیفته کارگران برای تامین مواد ضدعفونی‌کننده

مدیر عامل یک شرکت تولیدکننده محصولات شوینده و پاک کننده بهداشتی گفت: با شیوع بیماری کرونا، کارگران برای تامین مواد ضد عفونی‌کننده به صورت شبانه‌روزی در خط تولید حضور پیدا کردند و حتی در روز یکم فروردین هم دست از کار نکشیدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «یزدان کرمی» اظهار داشت: اکنون که حدود ۸۰ روز از شیوع این بیماری در کشور می‌گذرد، تولید محصولات شوینده و ضدعفونی‌کننده به صورت سه شیفت ادامه دارد.

وی افزود: از ابتدای اسفند که بیماری کرونا در ایران شیوع پیدا کرد، اقدامات بسیاری برای افزایش تولید مواد ضدعفونی‌کننده انجام شد.

مدیر عامل شرکت گلتاش اضافه کرد: گزارش‌های مالی سال ۹۸ نشان می‌دهد که در سال«رونق تولید» این شرکت توانسته رشد تولید ۳۵ درصدی نسبت به سال پیش از آن ثبت کند.

وی بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا، خطوط تولیدی آماده تولید مواد ضدعفونی‌کننده شدند و در این مدت، بیش از ۴۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده تولید کردیم و توانستیم نیاز بیش از ۱.۵ میلیون خانوار ایرانی به این مواد را تامین کنیم.

کرمی با بیان اینکه افزایش تولید منجر به ایجاد ۲۰ شغل در این شرکت شده است، گفت: حجم فروش شرکت در سال مالی جاری که از دی‌ماه آغاز شده، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد و ارزش فروش ۴۱ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: پس از همه‌گیری کرونا در کشور، ۱۱ هزار بسته محصولات بهداشتی به کادر درمانی اصفهان، ۸۵ هزار بسته به اقشار کم‌درآمد، ۱۲ هزار بسته به نیازمندان و ۱۵ هزار بسته به کمیته امداد و بهزیستی استان اهدا شده است.

«سیدعلی میرمحمدی» مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی نیز در این زمینه گفت: از اسفندماه سال گذشته با شیوع بیماری کرونا در ایران، پیش‌بینی‌های لازم برای افزایش تولید مواد ضدعفونی‌کننده انجام شد و به منظور کمک برای تامین نیاز بهداشتی مردم، تلاش شبانه‌روزی کارگران حتی تا شب عید و در تعطیلات نوروز نیز ادامه یافت.

وی بیان کرد: در سال ۹۹، دو بحران مهم تحریم‌ و بیماری کرونا پیش روی کشور قرار داشت و نام‌گذاری هوشمندانه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد که راه برون‌رفت از این مشکلات در گرو افزایش تولید محصولات داخلی است.