۰ نفر

رییس هیات مدیره هلدینگ زرین در گفت‌و‌گو با اقتصادآنلاین خبر داد؛

تغییر خط تولید زرین شیمی در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی

۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۰۳
کد خبر: 422470
تغییر خط تولید زرین شیمی در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی

رییس هیات مدیره هلدینگ زرین گفت: با تغییر خط تولید، به دنبال تولید سه نوع ضدعفونی کننده دست، لباس و سطوح در پژوهشکده زرین شیمی در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی هستیم و امیدواریم شرکت‌هایی که می‌توانند در این برهه حساس به مردم و کشور کمک کنند، در این راه ما را همراهی کنند.

اقتصادآنلاین - طاهره گودرزی؛ ابراهیم جمیلی رییس هیات مدیره هلدینگ زرین در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به تغییر خط تولید در شرکت زرین شیمی گستر خاورمیانه گفت: زرین شیمی یک شرکت دانش بنیان است که محلول‌های شیمیایی برای صنایع معدنی تولید می‌کند. با توجه به شرایط بحرانی به وجود آمده در کشور و کمبود مواد ضدعفونی کننده و همچنین تولید ضدعفونی‌ کننده‌های تقلبی، این شرکت تصمیم گرفت خطوط تولید خود را تغییر دهد و در کوتاه ترین زمان این اتفاق صورت گرفت.

وی ادامه داد: شرکت زرین شیمی گستر خاورمیانه با تکمیل زنجیره تولید، محلول ضد عفونی کننده در اختیار مردم قرار می‌دهد. مقداری از تولیدات با برچسب غیرقابل فروش در بین مردم توزیع و بخشی از آن هم با قیمت تمام شده تحویل بیمارستان‌ها و واحدهای عمومی و صنعتی که مصرف کننده واقعی هستند، می‌شود.

ابراهیم جمیلی ضمن اشاره به استقبال از این طرح، افزود: متاسفانه همزمان با شروع کار ما و تغییر خط تولید، الکل سهیمه‌بندی شد و از آنجایی که الکل ماده اولیه محصولات است مشکلاتی را برای تولیدات ما پیش آورد. لذا روز گذشته سازمان غذا و دارو حواله‌ای در اختیار شرکت قرار داد تا با استمرار در تامین مواد اولیه، بتوانیم به روند تولید ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: به دنبال تولید سه نوع ضدعفونی کننده دست، لباس و سطوح در پژوهشکده زرین شیمی در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی خود هستیم و امیدواریم شرکت‌هایی که می‌توانند در این برهه حساس به مردم و کشور کمک کنند، در این راه ما را همراهی کنند.

رییس هیات مدیره گروه زرین ادامه داد: اگر شرکت‌ها نیاز به تغییر خط تولید داشته باشند، زرین شیمی آمادگی آن را دارد که از نظر فنی به کمک شرکت‌های دیگر آید تا نیازهای فنی و علمی این شرکت‌ها در زمینه شیمی و داروسازی را برطرف کند تا بتوانند بخشی از فشار وارد شده بر مردم را بکاهند. وی افزود: در این راه به تنها چیزی که فکر نشده، سود است و تنها هدف شرکت زرین شیمی گستر خاورمیانه و گروه صنعتی زرین تزریق آرامش به جامعه و مردم است.

جمیلی با توجه به اینکه واحد زرین شیمی در زنجان است و فعلا در این استان توزیع می‌شود، تصریح کرد: در پی این هستیم که این تولیدات را با کمک دانشگاه‌ها هم انجام دهیم. ضمن اینکه گروه زرین ارتباطات خوبی را با دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها دارد، در نظر داریم خط 2 تولید را در تهران به همکاری دانشگا‌ها راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه تولیدات زرین شیمی سالانه 3.5 میلیون لیتر است، بیان داشت: درحال حاضر شرکت توانایی تولید روزانه 20 تن در شرایط فعلی را دارد و اگر نیاز به تولید بیشتر احساس شود، با نصب ماشین‌آلات جدید تولید را افزایش می‌دهیم.

این فعال اقتصادی افزود: تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده تا زمانی که نیاز بهداشتی مردم تامین شود، ادامه دارد و بعد از آن به تولید محصولات اصلی خود بازمی‌گردیم. از مسولان درخواست داریم با نظارت لازم، مواد اولیه ما را تامین کنند تا این دوره حساس را پشت سر بگذاریم.