۰ نفر

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اعلام کرد؛

انعقاد ١٢٠میلیون یورو قرارداد تولید قطعات خودرو با شرکت‌هاى داخلى/ کاهش قیمت خودرو با داخلى‌سازى قطعات

۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۴
کد خبر: 393205
انعقاد ١٢٠میلیون یورو قرارداد تولید قطعات خودرو با شرکت‌هاى داخلى/ کاهش قیمت خودرو با داخلى‌سازى قطعات

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از انعقاد ١٢٠ میلیون یورو قرارداد تولید قطعات خودرو با شرکت هاى داخلى تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اقتصادآنلاین،‌‌ محمدباقر عالی امروز در ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل که در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، با تاکید بر اینکه راهبرد امسال وزارت صنعت رونق تولید است گفت: برنامه عملیاتی رونق تولید، بر اساس تاکید مقام معظم رهبری نهضت داخلی‌سازی است.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با بیان اینکه در سال جاری حدود ١٢٠ میلیون یورو قرارداد تولید قطعات انواع مختلف خودرو با شرکت‌های داخلی نهایی شده است، اظهار کرد: راهبرد نهضت داخلی، رسیدن به ١٠ میلیارد دلار تا پایان سال ١٤٠٠ است.

عالى همچنین تصریح کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علاوه بر حوزه خودرو، حدود ٧ تا ٨ حوزه دیگر در سایر بخش‌های صنعتی وجود دارد که به دقت پروژه‌های آن طراحی شده است.

وی درباره میز سوم تعمیق ساخت داخل قطعه و میز اول مس که قرار بود در نمایشگاه تبریز برگزار شود گفت: برگزارى این میزها به دلیل وقوع زلزله به تعویق افتاده است.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تصریح کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پس از تکمیل ساخت قطعات داخلى و نصب آن ها روی محصولات، حتما شاهد کاهش قیمت‌ها خواهیم بود؛ شرکت‌های خودروساز برای تمامی قطعه‌سازان برنامه دارند و امسال وضعیت نسبت به سال قبل بهتر است.