۰ نفر

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

اتفاقات عراق مشکلی برای پروازهای اربعین ایجاد نمی‌کند/ برخورد با یک شرکت هواپیمایی متخلف

۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۵
کد خبر: 385453
اتفاقات عراق مشکلی برای پروازهای اربعین ایجاد نمی‌کند/ برخورد با یک شرکت هواپیمایی متخلف

سخنگوی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه تحرکات پیش ‌آمده در عراق مشکلی برای فرایند فروش بلیت پروازهای اربعین ایجاد نکرده است از برخورد با یک شرکت هواپیمایی متخلف خبر داد.

اقتصادآنلاین - صبا نوبری؛ رضا جعفرزاده درگفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: با توجه به اینکه پروازهای رسمی اربعین از بیستم مهرماه آغاز می‌شود اتفاقات پیش آمده در مرزهای عراق اصلا ربطی به پروازها ندارد و بلیت‌ها در حال فروخته شدن هستند.

وی افزود: 721 شرکت هواپیمایی بعد از دریافت مجوز و انجام هماهنگی‌ها بین فرودگاه‌های مبدا و مقصد  فروش بلیت خود را آغاز کردند و بلیت فروشی خیلی وقت است که شروع شده اما شرکت‌ها به تدریج فروش خود را باز کردند.

وی در خصوص تخلفات و گران فروشی بلیت‌های اربعین خاطرنشان کرد: مجوز یک شرکت خدمات مسافرت هوایی که بلیت هواپیما را خارج از چارچوبی که اعلام کرده بودیم و گران تر می‌فروخت لغو شد، با توجه به اینکه اصلا صندلی پروازی برای این پروازها در نظر گرفته نشده بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه هنوز برای اعلام تعداد بلیت‌های فروخته شده زود است، گفت: تاکنون مجوز پروازهای فوق‌العاده صادر شده است و اعلام می‌کنیم اگر درخواست دیگری برای پروازهای‌های فوق العاده بود آمادگی کامل برای صدور مجوز آن را داریم.

جعفرزاده در پایان با تاکید بر خرید بلیت از مراکز معتبر، اظهار کرد: لیست این مراکز بر روی سایت سازمان هوایپمایی کشوری در دسترس است و از زائرین محترم می‌خواهیم اگر تخلفی مشاهده کردند حتما از طریق سایت سازمان هواپیمایی اطلاع بدهند تا به صورت ویژه و سریع به آن رسیدگی شود.