۰ نفر

دیدار وزیر صمت با فعالان اقتصادی عمان

۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۱۵
کد خبر: 365948
دیدار وزیر صمت با فعالان اقتصادی عمان

وزیر صنعت، معدن و تجارت روز پنجشنبه با فعالان اقتصادی ایرانی مقیم عمان و مدیران ارشد شهرک الرسیل همچنین فعالان اقتصادی عمانی در محل اتاق بازرگانی و صنایع عمان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود به عمان پنجشنبه ۲۰ تیر از شهرک صنعتی الرسیل بازدیدکرد. وی با حضور در جمع مدیران ارشد شهرک الرسیل و فعالان اقتصادی عمانی در محل اتاق بازرگانی و صنایع عمان، سخنرانی کرد و پس از آن به پرسش‌های مطرح شده پاسخ داد.

در این نشست همچنین ظرفیت‌ها و امکانات و مسائل و مشکلات موجود برای تداوم همکاری‌های بین طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وزیر صمت چهارشنبه شب نیز نشست صمیمانه سه ساعته ای را با فعالان اقتصادی ایرانی مقیم عمان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران برگزار کرد. در این نشست نیز پس از طرح ظرفیت‌های همکاری، طرح مشکلات و درخواست‌ها، رحمانی بهپرسش‌های مطرح شده پاسخ داد.

حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان و هیأت همراه وزیر، در این نشست و دیدارحاضر بودند.

وزیر صمت از مدت زمان حضور در عمان و از روز چهارشنبه با وزیر حمل و نقل و ارتباطات و وزیر صنایع و تجارت سلطنت عماندیدار و گفت وگو کرد.

رحمانی در رأس یک هیأت بلندپایه به منظور دیدار و گفت و گو با مقام‌های عمان و بازدید از مراکز تجاری و صنعتی این کشور سه شنبه شب، وارد عمان شد و در فرودگاه بین المللی مسقط مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.