۰ نفر

صنعتگران ایرانی به قطر می‌روند

۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۹:۳۵
کد خبر: 267622
صنعتگران ایرانی به قطر می‌روند

نمایشگاه تجاری امنیت ملی خاورمیانه از متخصصان صنعت ایران برای حضور دعوت کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، ‌ میلی‌پُل قطر، شناخته‌شده‌ترین نمایشگاه بین‌المللی در حوزه امنیت ملی و دفاع غیرنظامی در خاورمیانه است که دوازدهمین دوره آن امسال در بزرگ‌ترین سطح از هفتم تا نهم آبان ماه جاری برگزار خواهد شد و در این دوره نمایشگاه برای اولین بار، کنفرانس‌هایی حول حوزه دفاع غیرنظامی نیز برگزار می شود.

 این نمایشگاه، رویدادی صرفاً تجاری است و متخصصان حوزه صنایع امنیتی کشور در آن حضور خواهند داشت. این شرکت‌ها جدیدترین محصولات و خدمات حوزه‌های امنیت، حفاظت و همچنین سیستم‌ها و تجهیزات تشخیص و پیشگیری را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

بنابر نتایج پژوهش‌های انجام‌شده در دنیا، پیش‌بینی شده تا آغاز سال ۲۰۲۲، بازار امنیت ملی در خاورمیانه رشد ۷.۱۹ میلیارد دلاری داشته باشد. با توجه به این آمار که حتی از پیش‌بینی‌های این مجموعه برای سال جاری که معادل ۶.۹ میلیارد دلار آمریکا بوده پیشی گرفته، میلی‌پُل ۲۰۱۸ قطر با به نمایش درآوردن جدیدترین راهکارهای امنیتی حفاظت از خطوط مرزی برای کشورهای منطقه، به تهیه دستور کار مورد نیاز در این بخش خواهد پرداخت.

در نمایشگاه امسال ضمن بهره‌برداری از جدیدترین و متنوع‌ترین نوآوری‌ها و سیستم‌های حوزه یادشده، برای اولین بار محصولات و تجهیزات به شکل عملی در مانورهایی به نمایش درخواهند آمد تا بازدیدکنندگان و خریداران بتوانند از نزدیک شاهد عملکرد آن‌ها باشند.