۰ نفر

در نشست خبری فرمانده انتظامی استان اصفهان مطرح شد؛

تعامل سازنده فولاد مبارکه با پلیس پیشگیری در حیطه مسئولیت‌های اجتماعی

۲۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰
کد خبر: 520397
تعامل سازنده فولاد مبارکه با پلیس پیشگیری در حیطه مسئولیت‌های اجتماعی

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کاهش جرائم در عید نوروز از همکاری سازنده میان پلیس و صنایع استان مثل فولاد مبارکه، پتروشیمی، شرکت شهرک‌های صنعتی و... در راستای بهبود شرایط امنیت و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سردار محمدرضا میرحیدری در اولین نشست خبری سال ۱۴۰۰ با تبریک سال نو اظهار داشت: شعار سال و تأکید مقام معظم رهبری بر «تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع‌زدایی‌ها» نیروی انتظامی استان اصفهان را بر این داشته است که با همراهی سایر دستگاه‌ها در تحقق این مهم برآید.

وی با تقدیر از نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه تصریح کرد: آگاهی‌بخشی توسط اصحاب رسانه و همراهی شهروندان باعث شد تا چهارشنبه آخر سال و روز سیزدهم فروردین‌ماه را با آرامش بگذرانیم.

سردار میرحیدری در ادامه گفت: کمیسیون صنایع در استانداری با حضور دو عضو انتظامی استان اصفهان برگزار می‌شود و در این خصوص تعامل سازنده‌ای بین پلیس و صنایع استان مثل فولاد مبارکه، پتروشیمی، شرکت شهرک‌های صنعتی و... برقرار است تا در راستای بهبود شرایط امنیت در بخش‌های مختلف اعم از بخش کارگری و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اقدام شود.

وی افزود: پلیس پیشگیری با همکاری مجموعه فولاد مبارکه کتاب «نسیم آگاهی‌بخش» را در تیراژ بالا منتشر و توزیع کرده است.