۰ نفر

رکورد تولید و فروش در شرکت پشم شیشه ایران شکسته شد

۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲
کد خبر: 514694
رکورد تولید و فروش در شرکت پشم شیشه ایران شکسته شد

مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن عید باستانی نوروز بیان داشت: رکورد تولید و فروش پشم شیشه پس از ۵۷ سال از شروع به کار کارخانه از مقدار تولید ظرفیت اسمی عبور کرد و علی رغم تحریم ها توانست در بخش تولید و فروش افتخار دیگری را کسب نماید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، جهانگیر باقری مدیرعامل شرکت گفت:  از آنجائیکه ظرفیت تولید پشم شیشه ۹۰۰۰ تن در سال است، برای اولین بار،  پس از ۵۷ سال مقدار تولید به بالاتر از ظرفیت اسمی تعریف شده رسید  و برگ‌ زرین دیگری را در دفتر افتخارات کارخانه ثبت کرد.

مدیر عامل شرکت پشم شیشه ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ نیز با برنامه ریزی مدون به  دنبال ثبت رکورد جدیدی در جهت تولید این  محصول هستیم.

وی اظهار داشت: این موفقیت بزرگ در سایه همدلی، اتحاد و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود کسب گردیده است.

 این موفقیت ارزشمند همزمان با سال جهش تولید و در سایه الطاف خداوند متعال ، پشتکار و تلاش مدیران، کارکنان و کارگران سخت کوش در خانواده بزرگ شرکت پشم شیشه ایران ، با  افزایش راندمان تولید و انگیزه بخشی مدیریت، به منظور تلاش بیشتر محقق شده است‌.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کارخانه و بحث انتقال به منطقه ویژه اقتصادی ، در این زمینه نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است که با  تلاش مستمر و شبانه روزی همکاران امیدواریم هرچه سریعتر شاهد افتتاح این پروژه در سال پیش رو باشیم.

لازم به ذکر است شرکت پشم شیشه ایران‌ برای  نخستین بار توانست  رشد ۷۰ درصدی فروش پشم شیشه را در کارنامه عملکرد  خود ثبت نماید.