۰ نفر

جلسه هم اندیشی مدیرعامل پشم شیشه ایران با حراست

۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۵۷
کد خبر: 512123
جلسه هم اندیشی مدیرعامل پشم شیشه ایران با حراست

جلسه هم اندیشی مدیران حراست ادارات و شرکت‌های شهر شیراز با حضور جهانگیر باقری مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ جهانگیر باقری ضمن‌ خیر مقدم به مدیران حراست شرکت‌ها و ادارات شیراز گفت: حراست در معنای لغوی به معنای پاسداری است و از لحاظ عرفی نیز به بخش یا نهادی گفته می شود که در مرکز یک سازمان و تشکیلات قرار گرفته و سنگین ترین و خطیرترین وظایف آن سازمان یعنی حفظ و مراقبت از سلامت اجزای آن سازمان را به بر عهده دارد. 

 وی افزود: این مساله سبب شده که امروزه حراست به عنوان محکم ترین پشتوانه سلامت جامعه اداری شناخته شود چرا که وظیفه اصلی او حفاظت از سلامت سازمان است و ما در مجموعه شرکت قدردان زحمات حراست کارخانه بخاطر عملکرد مثبت این واحد در جهت اهداف کارخانه هستیم.

 مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران بیان داشت: از آنجایی که هر اداره و سازمانی برای رسیدن به اهداف خود نیاز به سلامت درونی و بیرونی دارد و از طرف دیگر همواره سلامت ادارات و سازمان‌ها در معرض آلودگی‌ها و تهدیدهای درونی و نفوذی قرار دارد لذا هر سازمان و اداره‌ای برای حفظ سلامت و جلوگیری از آلودگی‌ها و تهدیدها نیاز به سیستمی دارد که هم از نفوذ تهدیدها و آفت ها به تشکیلات جلوگیری کند و هم با شناخت آلودگی‌ها و آفت‌های درونی بتواند سلامت به موقع سازمان را تضمین کند.

 در ادامه زارع پور مدیر حراست کارخانه اظهار کرد: همان طور که میدانیم  مهم ترین وظیفه تشکیلات و سازمان بر عهده حراست است. از نفوذ تهدیدهای بیرونی، پیشگیری و همچنین به دلیل اینکه حراست به تمام اطلاعات یک سازمان اشراف دارد لذا می تواند مشاور خوبی برای مدیریت باشد.

 وی تصریح کرد: از نظر جایگاه حراست، می توان اینگونه گفت که جایگاه این سیستم جزء زیر مجموعه‌های تشکیلات‌ است و وظایف حراست، سالم سازی محیط کار چه به صورت مستقیم و غیر مستقیم، کنترل کیفی و کمی کارکنان و همچنین حفاظت از تاسیسات، اسناد و مدارک تشکیلات است.

 در پایان این جلسه دیگر مدیران به بیان دیدگاه های خود در حوزه حراست پرداختند.