۰ نفر

در جلسه هم اندیشی ستاد امدادرسانی شستا با معاون سیاسی استانداری مطرح شد؛

تسریع در روند امدادرسانی به زلزله زدگان سی‌سخت

۶ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۴۸
کد خبر: 508647
تسریع در روند امدادرسانی به زلزله زدگان سی‌سخت

عزیز نژاد عضو هیات مدیره شرکت پشم شیشه ایران و زارع پور نماینده ستاد امداد رسانی بسیج شستا با جمالی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویر احمد به منظور هماهنگی‌های لازم جهت تسریع در روند امداد رسانی به زلزله زدگان دیدار کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ جمالی ضمن تقدیر از همه عوامل و دست اندرکاران ستاد امداد رسانی بسیج شستا در کمک‌رسانی به زلزله زدگان سی سخت  گفت: زلزله علاوه بر تخریب منازل به لحاظ روحی و روانی هم تاثیراتی را برجای می‌گذارد که مستلزم تزریق امیدواری ، بالابردن روحیه و ایجاد انگیزه بین مردم آسیب دیده در این شرایط دشوار است.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویر احمد بیان داشت : با توجه به سرمای طاقت فرسای شهرستان باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد تا بتوانیم مشکلات مردم را برطرف و به حداقل برسانیم.

 تسریع در امداد رسانی و  رساندن وسایل گرمایشی، چادر و پتو به زلزله زدگان جزء اولویت‌ها است که باید هر چه سریعتر این وسایل تامین و در اختیار آسیب دیدگان قرار گیرد.

 در پایان این دیدار عزیز نژاد عضو هیئت مدیره شرکت پشم شیشه ایران‌ و  زارع پور نماینده ستاد امداد رسانی بسیج شستا گزارشی از عملکرد این ستاد ارائه کردند.