۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

انتخاب الکترونیک؛ طلایه‌دار عرصه خدمات پس‌از فروش در کشور

۲۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰
کد خبر: 505104
انتخاب الکترونیک؛ طلایه‌دار عرصه خدمات پس‌از فروش در کشور

شبکه گسترده خدمات پس از فروش محصولات با کیفیت برندهای شاخص و محبوب گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در سال ۸۳ با هدف ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان این خانواده بزرگ ایرانی تاسیس شد.

 به گزارش اقتصادآنلاین؛ خدمات پس از فروش عبارتست از ابزار بازاریابی به منظور وفادارسازی مشتریان بالفعل از طریق برآورده سازی نیاز مشتریان به این ترتیب که با شناسایی نیازهای مشتریان موجود و بالفعل در تمامی حوزه‌ها می‌توان مفهوم خدمات پس از فروش را تبیین کرد.

شناسایی نیاز و برآورده سازی این نیازها در تمامی کسب و کارها به عنوان ابزار خدمات پس از فروش خواهد بود. آنگاه نصب، راه‌اندازی، حمل کالا، سرویس در محل، و هر آنچه که بعدها به عنوان نیازهای تلویحی و تصریحی مشتریان شناخته می‌شود به عنوان راهکارهای خدمات پس از فروش شناخته می‌شود.

شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه صنعتی انتخاب الکترونیک از بدو تاسیس، با کیفیت برندهای شاخص و محبوب، مبنای کار را بر رضایت‌مندی مشتری، سرعت در ارائه خدمات و انجام خدمات صادقانه با کیفیت برتر قرار داده است و کلیه قوانین داخلی شبکه انتخاب سرویس بر مبنای نهادینه ‌کردن این اصول میان کارکنان شرکت تدوین شده است.

انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده لوازم خانگی در کشور از سطح رضایتمندی مطلوبی در میان مشتریان و مصرف‌کنندگان برندهای خود برخوردار است. بی‌شک این گروه صنعتی یکی از طلایه‌داران عرصه خدمات پس از فروش در کشور است که توانسته است با اشتغالزایی برای بیش از ۸ هزارنفر، گامی جدید در صنعت پیشران لوازم خانگی ایران بردارد.

سرمایه اجتماعی بدست آمده از اعتماد مشتریان به خدمات پس از فروش محصولات برندهای وابسته به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، به هیچ وجه قابل قیمت‌گذاری نبوده و تمرکز بر ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت به مشتریان بخش مهمی از زنجیره ارزش گروه صنعتی انتخاب الکترونیک محسوب می‌شود.

انتخاب الکترونیک به عنوان پرچمدار صنعت پیشران لوازم خانگی ایران، گستره خدمات پس از فروش خود در کشور را به میزان قابل توجهی افزایش داده و کوشیده است تا با اهتمام به ضرورت‌های زمانی، خدمات پس از فروش محصولات لوازم خانگی برندهای وابسته به این مجموعه را در اولین فرصت ارائه کند.

قابل ذکر است، انتخاب الکترونیک، نهمین تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را به پاس رضایت مشتریان از رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان وتولیدکنندگان در بهمن ماه 99، دریافت کرده است.