۰ نفر

به مناسبت روز جهانی گمرک ، صورت گرفت؛

تقدیر از کارکنان گمرک ذوب آهن اصفهان

۷ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۳۹
کد خبر: 500970
تقدیر از کارکنان گمرک ذوب آهن اصفهان

به مناسبت 26 ژانویه ، روز جهانی گمرک طی برنامه ای از کارکنان گمرک مستقر در ذوب آهن اصفهان تقدیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، به این مناسبت محمد حسین پیشدار مدیر خرید داخلی و محمد نورانیان راد مدیر صادرات خارجی ذوب آهن اصفهان به همراه چند تن از همکاران این مدیریت ها ، دوشنبه 6 بهمن ماه با حضور در محل دفتر گمرک شرکت با یوسف حیدری رئیس گمرک اختصاصی شرکت و همکارانش دیدار و گفتگو نمودند.

دست اندرکار واردات و صادرات ذوب آهن اصفهان در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی گمرک به رئیس و کارکنان گمرک  مستقر در شرکت  از خدمات آن ها طی سالیان گذشته تشکر نموده و از آنان تقدیر به عمل آوردند.

محمد حسین پیشدار مدیر خرید داخلی شرکت ضمن اشاره به اهمیت گمرک در حیات اقتصادی کشورها و شرکت های مختلف گفت: گمرک سوپاپ اطمینان اقتصاد هر کشور است و نقش بزرگی در رشد و شکوفایی تجاری آن دارد.

وی افزود میزان و نحوه استفاده شرکت ها از قابلیت های گمرک، به رشد و گسترش اقتصادی و مالی آن ها انجامیده و در ذوب آهن اصفهان نیز با توجه به تحریم های اقتصادی بین المللی در سال های اخیر سعی شده است که از امکانات و مزایای موجود در گمرک به بهترین نحو استفاده شود.

مهندس محمد نورانیان راد مدیر صادرات خارجی شرکت نیز ضمن اشاره به نقش اداره گمرک  ذوب آهن در تسهیل و انجام امور گمرکی شرکت و تامین کالاهای مورد نیاز و انجام موفقیت آمیز صادرات خارجی شرکت از خدمات گمرک شرکت تشکر کرده و یادآور شد : گمرک ذوب آهن اولین گمرک اختصاصی کشور است و حضور این اداره طی سالیان طولانی گذشته منشاء خدمات و تسهیلات متنوعی در امر واردات و صادرات شرکت بوده است.

در این جلسه   یوسف حیدری رییس گمرک اختصاصی شرکت  نیز ضمن تشکر از همکاران ذوب آهنی گفت : باعث افتخار است که  به عنوان گمرک اختصاصی در ذوب آهن اصفهان مستقر و مشغول خدمت هستیم و از این بابت خود را یک ذوب آهنی می دانیم.

 وی با اشاره به شعار جهانی سال گمرک  گفت: شعار امسال "گمرک حامی احیاء ، نوسازی و تاب آوری زنجیره تامین پایدار" اعلام شده و ما نیز به سهم خود برای تسهیل و رونق امور گمرکی ذوب آهن اصفهان تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره با اشاره به آمار فعالیت  12 ماهه منتهی به پایان بهمن ماه جاری گفت: در این مدت صادرات شرکت به تعداد 1500 فقره به وزن 732000 تن ، واردات شرکت شامل 116 فقره به وزن 21230 تن ، و ترانزیت شرکت شامل 124 فقره به وزن 20769 تن بوده است.

لازم به توضیح است که رییس گمرک ذوب آهن اصفهان با پیشنهاد مدیر کل گمرک استان اصفهان و تایید رییس گمرک کشور تعیین و معرفی می گردد.