۰ نفر

مدیرعامل فولاد مبارکه در نشست تجلیل از بسیجیان:

فولاد مبارکه با روحیه بسیجی وارد عرصه کمک به بیماران کرونایی شد

۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰
کد خبر: 485331
فولاد مبارکه با روحیه بسیجی وارد عرصه کمک به بیماران کرونایی شد

مدیرعامل فولاد مبارکه با حضور در نشست اعضای حوزه بسیج فولاد مبارکه به‌مناسبت هفته بسیج، از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه و دیگر اعضای حوزه بسیج شهید موحدیان تقدیر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ حمیدرضا عظیمیان ضمن تشکر از اقدامات صورت‌گرفته توسط بسیجیان شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که فولاد مبارکه با سرلوحه قرار دادن روحیه بسیجی توانسته در عرصه تولید و اقتصاد کشور بدرخشد و با  ورود به حوزه مقابله با بیماری کرونا و گام برداشتن در زمینه رفع مشکلات آب استان اقدامات بسیار خوبی را عملیاتی کند.

در ادامه این جلسه سرهنگ عطایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه، عملکرد بسیج فولاد مبارکه را در مقایسه با دیگر کارخانجات مشابه، بسیار خوب ارزیابی کرد و روحیه همدلی و حمایت مدیریت فولاد مبارکه از اقدامات فرهنگی را  در این موفقیت مؤثر دانست.

سرهنگ اکبری فرمانده حوزه بسیج شهید موحدیان نیز با اشاره به عملکرد این حوزه در قالب ۱۳ پایگاه بسیج و یک گردان بیت‌المقدس گفت: در حال حاضر ۵ هزار نفر از کارکنان به‌عنوان بسیجی عادی و ۳ هزار نفر در قالب بسیجیان فعال در عرصه مقدس بسیج مشغول به فعالیت‌اند.