۰ نفر

کسب رکوردهای جدید تولید روزانه و ماهیانه تختال در فولاد هرمزگان

۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳
کد خبر: 483646
کسب رکوردهای جدید تولید روزانه و ماهیانه تختال در فولاد هرمزگان

در سال جهش تولید با یاری خداوند متعال و تلاش رزمندگان جبهه تولید و فولادمردان فولاد هرمزگان، رکورد تولید ماهیانه تختال در آبان ماه ۹۹ و در فاصله ای کمتر از دو ماه با رکورد قبلی به میزان ۱۳۸۲۲۶ تن محقق شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛این رکورد در کنار رکوردهای دیگری در فولاد هرمزگان دست آمده است . میزان رکوردهای جدید کسب شده به شرح زیر است؛

۱- رکورد تولید تختال ماهیانه به میزان ۱۳۸۲۲۶ تن در آبان ماه که رکورد قبلی مربوط به شهریور ماه به میزان ۱۳۷۳۹۱ تن بوده است.

۲- رکورد تولید روزانه تختال به میزان ۶۳۱۱ تن در تاریخ 27 آبان ماه که رکورد قبلی آن در تاریخ 31 شهریور ماه به میزان  ۶۰۲۴ تن بود.

۳- رکورد روزانه تعداد ذوب ریخته گری شده به میزان ۵۱ ذوب در تاریخ ۹۹/۰۸/۲۷. رکورد قبلی  مربوط به روز پایانی شهریور ماه به  تعداد ۵۰ ذوب است.

 ۴-  رکورد تعداد ذوب ریخته گری شده ماهیانه به میزان ۱۱۷۰ ذوب که در فروردین ماه سال 97  تعداد ۱۱۵۸ ذوب کسب شد. شرکت فولاد هرمزگان این موفقیت ها را به کارکنان و تلاشگران فولاد هرمزگان تبریک می گوید.

برهمین اساس فرزاد ارزانی در پیامی کسب رکورد ماهیانه تولید تختال و کسب رکورد ماهیانه و روزانه تولید را به همکاران خود تبریک و آن را سبب غرور و سربلندی برای کارکنان دانست

ارزانی ضمن اظهار امیدواری به حرکت مستمر فولاد هرمزگان در مسیر تعالی و بهبود مستمر، بیان کرد: در آغاز هفته بسیج که یاداور شجاعت، ایثار و مقاومت ملت بزرگ ایران است و با یاری خداوند متعال و عزم راسخ فولاد مردان فولاد هرمزگان، برای دومین بار در سال جهش تولید رکوردهای های تولید را جابجا نموده و موفق شدند رکورد تولید روزانه خود را به میزان ۶۳۱۱  تن در ۲۷ آبان ماه و رکورد ماهیانه تولید را به میزان ۱۳۸۲۲۶ تن افزایش دهند که سبب غرور و‌سربلندی برای کلیه همکاران است . اینجانب این موفقیت بزرگ را به کلیه کارکنان عزیز و دیگر  ذینفعان شرکت تبریک عرض نموده و امیدوارم با یاری خداوند بزرگ و همت و تلاش هر چه بیشتر، همچنان در مسیر تعالی و بهبود مستمر گام برداریم. فرزاد ارزانی  مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان