۰ نفر

مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی فولاد مبارکه مطرح کرد:

باسامدیا اپلیکیشنی برای فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷
کد خبر: 478119
باسامدیا اپلیکیشنی برای  فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

صادق فرخی مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی فولاد مبارکه گفت: طبق استراتژی اصلی شرکت فولاد مبارکه مبنی بر تحول دیجیتال، واحد خدمات عمومی و امور رفاهی فولاد مبارکه برای ارائه خدمات باکیفیت در بستر دیجیتال و برخط، اقدام به ایجاد شرکتی با نام باسا (بازار اجتماعی سرآمد ایرانیان) نمود؛ شرکتی که همه سهام‌داران آن شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ فرخی به فعالیت‌های اصلی شرکت بازار اجتماعی سرآمد ایرانیان پرداخت و گفت: عمده فعالیت این شرکت ارائه خدمات رفاهی و بانکداری در بستر اینترنت است. همچنین فعالیت‌های تبلیغاتی و ایجاد تلویزیون اینترنتی، ایجاد نرم‌افزارهای تخصصی برای شرکت‌ها و ارائه خدمات رفاهی به پرسنل فولاد مبارکه به‌صورت الکترونیکی از دیگر فعالیت‌های این شرکت است. به‌طور خلاصه این شرکت پرچم‌دار خدمات رفاهی الکترونیکی و مکانیزه در حوزه صنعت است.

مدیر خدمات عمومی و رفاهی فولاد مبارکه در ادامه به رونمایی از اپلیکیشن «باسا مدیا» اشاره کرد و گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان یکی از سهام‌داران این شرکت است؛ بنابراین جهت ارتباط آنلاین هدفمند با هواداران و خانواده بی‌شمار این باشگاه، اقدام به راه‌اندازی اپلیکیشن باسا مدیا کرد. افراد جهت نصب این اپلیکیشن می‌توانند به سایت http://baasa.ir مراجعه کنند. امکان نصب این اپلیکیشن روی گوشی‌های اندروید و ios وجود دارد و خدمات مختلفی در آن ارائه می‌شود. دایره خدمت‌رسانی این اپلیکیشن مربوط به کارکنان فولاد مبارکه، هواداران تیم سپاهان، خانواده‌ها و فرزندان آن‌هاست و افراد می‌توانند در همه حوزه‌ها، خدمات قابل‌ارائه، هدفمند و کنترل‌شده با تأیید وزارت ارشاد دریافت کنند.

فرخی به پخش تلویزیونی بازی به‌صورت زنده از طریق این اپلیکیشن اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند بازی‌ها را از طریق تلویزیون اینترنتی به‌صورت آنلاین و ضبط‌شده مشاهده کنند و همچنین سوابق بازیکنان، اخبار باشگاه، اطلاعات عمومی تیم‌ها و بازی‌ها را در این اپلیکیشن دریافت نمایند.

وی به دیگر امکانات این اپلیکیشن اشاره کرد و گفت: افراد همچنین می‌توانند در باسا مدیا گروه‌های دو یا چندنفره تشکیل بدهند، کانال بسازند، در اطراف خود مراکز تفریحی، هنری، تجاری و ... را پیدا کنند و خدمات دیگری مثل پرداخت قبوض، پرداخت، خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی، اخبار ورزشی، بازی و سرگرمی، رزرو    تور   و هتل، دنبال کردن اخبار دقیق و به‌روز کرونا، خرید با تخفیف از 3 هزار فروشگاه طرف قرارداد، ساخت استیکر، استفاده از بات‌های کاربردی و ... را دریافت کنند. سایت فولاد مبارکه هم در این اپلیکیشن قابل‌دسترسی است.

مدیر خدمات عمومی و رفاهی فولاد مبارکه به امنیت باسا مدیا اشاره کرد و گفت: برای طراحی و ساخت این اپلیکیشن بیش از 1 سال کار کارشناسی، فنی مهندسی و طراحی صورت گرفته و با پشتیبانی 24 ساعته دارای امنیت بسیار خوبی است و در این زمینه از الگوریتم رمزنگار منحصربه‌فرد و جابه‌جایی داده‌ها استفاده شده است تا حداکثر امنیت را برای حریم خصوصی افراد ایجاد کند. خوشبختانه استقبال خوبی هم از این اپلیکیشن ظرف روزهای  گذشته صورت گرفته و حدود 5 هزار نفر از هواداران این اپلیکیشن را نصب کرده‌اند و بقیه هواداران هم می‌توانند این اپلیکیشن را به‌صورت رایگان از سایت دریافت کنند و از خدمات آن استفاده کنند.

هواداران سپاهان با نصب اپلیکیشن حمایت خود را از باشگاه سپاهان اعلام کنند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه گفت: «باسا مدیا» سوپر اپلیکیشنی است که دارای ظرفیت‌های مختلف خدماتی، آموزشی، اطلاع‌رسانی، سرگرمی، ورزشی و... است و ذیل آن تلویزیون اینترنتی سپاهان قرار دارد. این ظرفیت‌ها اپلیکیشن باسا را به یک مجموعه کامل خدمات‌دهی به همه طیف‌های جامعه، به‌خصوص جامعه بزرگ فولاد کشور تبدیل می‌کند. یکی از محورهای ویژه این اپلیکیشن ارائه خدمات رفاهی به خانواده بزرگ فولاد کشور است تا سیاست‌های مدنظر معاونان و مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه با قدرت و جدیت دنبال شود.

محمدرضا ساکت به اهمیت خانواده‌ها در این اپلیکیشن اشاره کرد و افزود: در حیطه مسائل آموزشی، آموزش‌های خانوادگی، بهداشتی، اخلاقی، آشپزی، اصول خانه‌داری و... از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن است که ظرفیت فراگیری را برای خانواده‌ها به وجود می‌آورد و توجه ویژه‌ای به این بخش شده تا همه مردم بتوانند با اطمینان و خیال راحت آن را نصب کنند و از ظرفیت‌های آن بهره‌مند شوند؛ چراکه شرکت‌های معتبر فولاد مبارکه راهبری این مجموعه را بر عهده دارند؛ شرکت‌هایی که در زمینه آی‌تی پیشتازند و خود فولاد مبارکه به‌عنوان شرکتی با بالاترین استاندارهای نوین مدیریتی و حتی آی‌تی در کشور در راهبری و فعالیت‌های راهبردی این مجموعه نقش بسزایی داشته است.

ساکت در ادامه به بخش باشگاه فرهنگی-ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در این اپلیکیشن پرداخت و گفت: در بخش تلویزیون سپاهان، پخش مسابقات زنده و رویدادهای مختلف ورزشی برنامه‌ریزی و ساماندهی شده و این امر نه‌فقط فوتبال که سایر رشته‌های ورزشی را نیز شامل می‌شود. پخش این رویدادها هم به‌صورت آفلاین و هم به‌صورت زنده سازماندهی شده و همه نیازهای سمعی و بصری خانواده بزرگ فولاد و همه کسانی را که عضو آن می‌شوند پاسخ خواهد داد. همچنین هواداران می‌توانند آخرین اخبار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، اطلاعات تیم‌ها، برنامه بازی‌ها و... را رصد کنند. امیدواریم با کامل شدن همه بخش‌ها، ظرفیت‌ها و مزیت‌هایی که برای این اپلیکیشن تعریف شده، شاهد رویدادی قدرتمند در عرصه فضای مجازی باشیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه در خاتمه ضمن دعوت از همه هواداران برای نصب این اپلیکیشن گفت: یکی از جوامع هدف‌ ما هواداران باشگاه سپاهان‌اند که به دنبال شنیدن و دیدن اخبار به‌روز این باشگاه هستند و ازآنجا‌که ما در حال حاضر در یک نبرد رسانه‌ای قرار داریم و از ابزارهای مختلفی برای تضعیف تیم‌های ورزشی به‌خصوص تیم‌هایی مثل فولاد مبارکه سپاهان که از ظرفیت‌های موجود در پایتخت بهره نمی‌برند، استفاده می‌شود، طبیعتا  نیاز به یک رسانه قدرتمند برای ارتباط با هواداران احساس می‌شود و این امر در این سوپر اپلیکیشن فراهم شده است. من از همه هواداران دعوت می‌کنم این اپلیکیشن را نصب کنند و از این طریق حمایت خودشان را از باشگاه فولاد مبارکه  سپاهان اعلام کنند.