۰ نفر

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

گام بلند فولاد مبارکه در جلوگیری از خام‌فروشی

۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۲۲:۰۰
کد خبر: 478116
گام بلند فولاد مبارکه در جلوگیری از خام‌فروشی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه با مسئله خام‌فروشی در فولاد مواجهیم که قرار است با پروژه‌ای تحت عنوان «نورد گرم» از خام‌فروشی جلوگیری شود. این پروژه همچنین می‌تواند در توسعه صنایع فولادی مؤثر باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین، امیرحسین بانکی پورفرد، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره نقش و تاثیرگذاری فولاد مبارکه اصفهان در خودکفایی کشور در صنعت فولاد گفت: صنعت فولاد یکی از صنایع اصلی کشور محسوب می‌شود و نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌کند.

وی افزود: یکی از مجموعه‌های مهم و بزرگ فولادی کشور، فولاد مبارکه اصفهان است. سال 80 بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفرشان به اصفهان، از مجموعه فولاد مبارکه بازدید کردند. این شرکت مجموعه بزرگی است که در سطح ملی از اثرگذاری بسیار زیادی برخوردار است.

نماینــده مردم اصفـهان در مجـلس شـورای اسـلامی تاکید کـرد: فولاد مبارکه از صنایع بزرگ و مهم در بخش صنعت فولاد محسوب می‌شود، اما در این سال‌ها با حواشی بسیاری همراه بوده و اگر این حواشی وجود نداشت، قطعا عملکرد و کارکرد این واحد صنعتی بهتر از امروز و گردش مالی آن چندین برابر فعلی ‌بود. بااین‌حال این شرکت خدمات ملی و منطقه‌ای بسیاری داشته که درخور تحسین است.

بانکی‌پورفرد با اشاره به خام‌فروشی در بخش فولاد گفت: متاسفانه با مساله خام‌فروشی در فولاد مواجهیم که قرار است با پروژه‌ای تحت عنوان «نورد گرم» از خام‌فروشی جلوگیری شود. این پروژه همچنین می‌تواند در توسعه صنایع فولادی مؤثر باشد.

به گفته بانکی پورفرد، فولاد مبارکه از محصولات بسیار متنوعی برخوردار است و در حوزه فولاد جایگاه برجسته‌ای دارد. این شرکت همچنین در بحث خودکفایی تولید فولاد بسیار تأثیرگذار بوده است.