۰ نفر

با ارزیابی کارگروه انتخاب برگزیدگان استاندارد ملی؛

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری واحد نمونه استاندارد استان شد

۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۲۱:۵۸
کد خبر: 474985
شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری واحد نمونه استاندارد استان شد

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بر اساس ارزیابی کارگروه انتخاب برگزیدگان استاندارد ملی در سطح استان چهارمحال و بختیاری، عنوان واحد نمونه را به خود اختصاص داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، هم‌زمان با روز جهانی استاندارد، عبدالله نظری، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان به همراه معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان بروجن و تنی چند از مسئولین این استان ضمن بازدید از شرکت ورق خودرو، با اهدای لوح تقدیر به اصغر اسماعیلی مدیرعامل این شرکت و قدردانی از  وی، این شرکت را واحد نمونهاستان در سال 98 معرفی کرد.

 در جریان این بازدید، معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، مراتب قدردانی استاندار از تلاش مدیریت و کارکنان ورق خودرو را  ابلاغ کرد و گفت: ادامه روند تولید در این شرکت به‌ویژه در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا ستودنی است.

وی اظهار امیدواری کرد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با نام «جهش تولید» مزین شده، حمایت هرچه بیشتر مسئولین استان از صنایع چهارمحال و بختیاری، پیشرفت و رونق مستمر را در پی داشته باشد.

بنابراین گزارش در جریان این بازدید، اصغر اسماعیلی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری روند تولید و نقش مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی در تحقق اهداف کمّی و کیفی شرکت را تشریح کرد.

وی از ساختار و تجهیزات آزمایشگاهی و به‌کارگیری فناوری‌های روز دنیا، رعایت تمامی الزامات زیست‌محیطی و ایمنی و بهداشت و ارزش‌های سازمانی نظیر مشتری‌مداری، خلاقیت و نوآوری در شرکت ورق خودرو، دریافت گواهینامه‌های متعدد بین‌المللی، ارتقای کمّی و کیفی محصول و ثبات تولید که در نتیجۀ کار گروهی و مسئولانۀ همۀ بخش‌های تولیدی، پشتیبانی و ستادی و تیم مدیریتی این شرکت به دست آمده است به‌عنوان عوامل اصلی کسب این موفقیت یاد کرد.

اسماعیلی در بخش پایانی سخنان خود از حمایت‌های مسئولین استان، مدیریت شرکت فولاد مبارکه و اعضای هیات‌مدیره و همچنین از زحمات کارکنان تلاشگر شرکت ورق خودرو قدردانی کرد.