۰ نفر

از ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه؛

ذوب آهن اصفهان در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان حضور دارد

۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۰۳
کد خبر: 466044
ذوب آهن اصفهان در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان حضور دارد

ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگترین تولید کننده مقاطع ساختمانی کشور با برپایی غرفه ای در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از 20 تا 23 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران حضوری فعال دارد .

به گزارش اقتصادآنلاین، این مجتمع عظیم صنعتی انواع محصولات خود از جمله تیرآهن های بال پهن، ورق سازه های فولادی، میلگردهای مقاوم در برابر زلزله و دیگر محصولات و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده است .

این نمایشگاه با حضورسرپرست وزارت صمت، وزیر راه و شهرسازی ونمایندگان مجلس افتتاح شد و با رعایت تمام ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است .

عمده شرکت‌های تولید کننده مصالح ساختمانی تجهیزات و قطعات ساختمان جدیدترین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه‌ها در معرض دید همگان گذاشته اند.

بازدید از این نمایشگاه‌ها برای متخصصان حوزه ساختمان به صورت حضوری و برای عموم مردم و کسانی که بخواهند غیرحضوری نمایشگاه‌ها را دنبال کنند، به صورت آنلاین خواهد بود.

در روز اول این نمایشگاه سرپرست وزارت صمت به همراه وزیر راه و شهرسازی از بخش‌های مختلف این نمایشگاه‌ها بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان مهم‌ترین مسائل، مشکلات و دستاوردهای حوزه مصالح ساختمانی، صنعت ساختمان، قطعات و تجهیزات وابسته قرار گرفتند.